اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با تعطیلات نوروز صورت می‌گیرد

فعالیت 53 پایگاه اورژانس 115 در جاده‌های خراسان‌جنوبی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 53 پایگاه اورژانس 115 و 71 آمبولانس جاده‌ای در استان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 53 پایگاه اورژانس 115 در جاده‌های خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قاسم کریمی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی ستاد سفر خراسان جنوبی اظهار داشت: علوم پزشکی استان در سه حوزه دارو، درمان و غذا به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کند.

وی تعداد پایگاه‌های امداد پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان را 53 پایگاه اورژانس اعلام کرد و گفت: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی دو بیمارستان در بیرجند و در قاین، فردوس و طبس یک بیمارستان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در ارتباط با داروخانه‌های فعال در ایام تعطیلات نوروزی اذعان داشت: تعداد پنج داروخانه شبانه‌روزی در شهرستان‌های بیرجند، قائن، فردوس و طبس طی این مدت باز است.

کریمی با اشاره به فعال بودن مراکز بهداشت در سطح استان، گفت: یک مرکز بهداشت در بیرجند و هشت شبکه بهداشت و درمان در شهرستان‌های بشرویه، درمیان، سرایان، فردوس، طبس، قائن، سربیشه و نهبندان در ایام تعطیلات نوروزی فعال است.

وی با بیان اینکه تعداد 30 ناظر پزشکی طی این مدت در سطح استان همکاری می‌کنند، یادآور شد: همچنین 320 نیرو طرح اورژانس 115 را پوشش می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خاطرنشان کرد: طی ایام تعطیلات نوروزی تعداد 10 پایگاه اورژانس شهری، 41 پایگاه اورژانس جاده‌ای و 71 آمبولانس جاده‌ای در سطح استان فعال است.

کریمی از افتتاح اورژانس دیهوک خبر داد و گفت: اورژانس محور دیهوک با توجه به حادثه‌خیز بودن این محور و احساس نیاز در این منطقه، 24 اسفندماه به طور رسمی افتتاح شده است.

انتهای پیام/69017/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول