اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

حریم‌ها را به بهانه خدمت‌رسانی نشکنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه نباید به بهانه خدمت‌رسانی حریم‌ها را شکست، گفت: در امر خدمت‌رسانی باید تمام وظایف خود را در نظر گرفته و با پشتکار قوی به هم‌نوعان کمک کنیم.

حریم‌ها را به بهانه خدمت‌رسانی نشکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قاسم کریمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز پرستار در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن تبریک به سفید‌پوشان عرصه سلامت، اظهار داشت: در طول تاریخ، پیروزی همیشه در طریقت عشق و حقیقت بوده است.

وی تصریح کرد: اگر امروز به عنوان روز پرستار معرفی شده‌ به دلیل عشق به انسان‌ها و حقیقت دنیایی و زندگی بود چرا که حضرت زینب (س) در اوج انسانیت و عشق به ولایت و دین خدا زیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: عشق به خدمت کردن در پرستاران به آنها توانایی، قدرت و منزلت می‌دهد.

کریمی اذعان داشت: قشر پرستار ناخودآگاه به اوج انسانیت رسیده و به کار خود افتخار می‌کنند و دلیل این افتخار خدایی بودن، عشق ورزیدن، ایمان داشتن  و علاقه به هم‌نوع است.

وی با بیان این‌که کار پزشکی سرشار از زیبایی است، افزود: اگر پرستاران با این دید به آن نگاه کنند هیچوقت احساس خستگی نکرده و اوج خدمت را می‌چشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خطاب به پرستاران حاضر در جلسه  یادآور شد: واقعیت‌هایی در امر آموزش شما وجود دارد اما نباید به بهانه خدمت‌رسانی، حریم‌ها را شکست.

کریمی ادامه داد: در امر خدمت‌رسانی تمامی وظایف علمی، دینی و معنوی خود را در نظر بگیرید و با پشتکار قوی به امر خدمت‌رسانی به هم‌نوعان تلاش کنید.

وی گفت: امید است به کمک همدیگر و در کنار هم، با همدلی و همدردی این بار سنگین گذاشته شده بر دوش خود را به درستی به سرمنزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/69017/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول