اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رودسر خبر داد

تحقق 95 درصد بودجه شهرداری رودسر

شهردار رودسر از تحقق 95 درصدی بودجه سال 92 خبر داد و گفت: از 8 میلیارد و 300 میلیون تومان بودجه امسال تاکنون 7 میلیارد و 800 میلیون تومان محقق شده است.

تحقق 95 درصد بودجه شهرداری رودسر

خداداد قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با برقراری ارتباط دو سویه بین مسئولان و مردم نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند، اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی است.

وی با اشاره به عملکرد شهرداری رودسر در چهار ماه گذشته، افزود: موفقیت‌های شهرداری با تلاش همکاران مجموعه شهرداری، مساعدت مسئولان و حمایت‌های بی‌دریغ شهروندان میسر شده است.

شهردار رودسر به استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رفاه، آسایش و رضایت‌مندی شهروندان اشاره کرد و متذکر شد: تلاش ما بر آن است تا با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای ایجاد بستری مناسب و شاداب در محیط شهری و رضایت‌مندی شهروندان گام برداریم.

وی از مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری رودسر خبر داد و تصریح کرد: مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی شهر رودسر موجب تسهیل در روند بهره‌برداری از طرح‌ها و توسعه شهری می‌شود.

قنبرزاده با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری در راستای تحقق اهداف توسعه شهری تلاش می‌کنند، گفت: انتظار می‌رود شهروندان ما را در راه رسیدن به آنچه که زیبنده رودسر و مردمان در خور تحسین آن است همراهی کنند.

وی ساماندهی 30 نفر از نیروهای شرکتی شهرداری و برطرف شدن دغدغه‌های آنها را یکی از اقدام‌های انجام شده برشمرد.

این مسئول از تحقق 95 درصدی بودجه پیش‌بینی شده سال 92 خبر داد و یادآور شد: این مقدار بودجه نسبت به سال‌های گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.

قنبرزاده بودجه امسال شهرداری رودسر را 8 میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون 7 میلیارد و 800 میلیون تومان آن محقق شده است.

وی از ساماندهی بازار ماهی‌فروشان، پارک شادی، استخر شنای بانوان رودسر و بازگشایی معابر در رودسر خبر داد.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش 25 درصدی بودجه در سال 93 شاهد ارائه خدمات ارزنده‌تری در رودسر باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر نیز اظهار کرد: اعضای شورای دوره چهارم رودسر با سه مولفه تجربه، علم و مدیریت آمده است تا بتواند این شهر را به جایگاه واقعی خود برساند.

اسماعیل صفری تصریح کرد: با تلاش ارزنده شهردار و مدیریت خوب و جهادگونه وی شاهد توسعه شهر و ایجاد رضایت‌مندی مردم هستیم.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول