اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان خبر داد

تحقق 120 درصدی بودجه شهرداری در سال جاری

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه امسال شهرداری اصفهان به میزان 120 درصد تحقق پیدا کرده است.

تحقق 120 درصدی بودجه شهرداری در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه شهرداری اصفهان هر ساله برنامه‌ها، اقدامات و پروژه‌های بسیاری را در سطح شهر اجرا می‌کند، اظهار کرد: امسال برنامه‌ها و اقدامات پیش‌بینی شده برای اجرا در سطح شهر به خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: مردم اصفهان در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها پیشتاز و فعال هستند و خدمات ارزنده‌ای را در سطح کشور انجام داده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهانی‌ها پیش از انقلاب اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس در راستای دفاع از کشور و ارزش‌های اسلام و انقلاب پیشگام بوده‌اند، تصریح کرد: اصفهان در جنگ تحمیلی بیشترین شهداء و جانبازان را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز پیشگام بوده‌اند و فعالیت‌های بسیاری از سوی مردم اصفهان در راستای رسیدن به اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، ادامه داد: شهرداری اصفهان با برنامه‌ریزی‌های لازم و اجرای پروژه‌های مختلف در راستای دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کند.

حاج رسولیها با اشاره به اینکه بودجه شهرداری اصفهان هر ساله به میزان کامل تحقق پیدا می‌کند، تاکید کرد: بودجه امسال شهرداری اصفهان به میزان 120 درصد تحقق پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه با بودجه‌ای که شهرداری برای سال آینده تدوین کرده است، اشتغال‌زایی بسیاری را در سطح شهر ایجاد می‌کند، افزود: با بودجه سال آتی شهرداری اشتغال‌زایی برای 100 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم در اصفهان ایجاد می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همچنین در سال آتی قانون بیمه‌های کارگران ساختمانی نیز به صورت مجدد در سطح شهر‌ها جاری می‌شود و تجدید‌نظر در راستای این موضوع امری مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه 65 درصد بودجه سال آتی شهرداری مربوط به ساخت و ساز‌ها است، اظهار کرد: اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی ساخت و ساز‌ها را در سطح شهر تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

انتهای پیام/63004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول