اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر رزن خبر داد

استقرار یک اکیپ از امدادگران و نجاتگران در مرکز امدادی رزن

رئیس جمعیت هلال احمر رزن از استقرار یک اکیپ آماده شامل 20 نفر از امدادگران و نجاتگران در مرکز امدادی رزن خبر داد.

استقرار یک اکیپ از امدادگران و نجاتگران در مرکز امدادی رزن

عمران مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به استقرار یک کشیک 24 ساعته در مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان رزن ابراز داشت: برای پاسخگویی به حوادث مختلف آمادگی داریم.

وی با بیان اینکه پایگاه امداد جاده‌ای گردنه گرمک و پایگاه شهدای سردرود همچون سال‌های گذشته تجهیز شده است، خاطرنشان کرد: 50 نفر از امدادگران و نجاتگران و پنج نفر از کارکنان جمعیت در این پایگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی به مسافرین در محورهای مواصلاتی منتهی به رزن هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر رزن از استقرار یک اکیپ آماده شامل 20 نفر از امدادگران و نجاتگران در مرکز امدادی خبر داد و افزود: به این وسیله اعزام نیروی کمکی به پایگاه‌های امداد جاده‌ای از طریق یک دستگاه آمبولانس صورت می‌گیرد.

وی به مسافرینی اشاره کرد که در ایام تعطیلات به دلیل سرمای هوا یا خرابی و نقص وسیله نقلیه ناچار به اسکان موقت می‌شوند و ادامه داد: لوازم و ابزار لازم برای اسکان اضطراری این مسافران در پایگاه گردنه گرمک فراهم شده است.

مهدوی از هماهنگی با مرکز فوریت‌های پزشکی، پلیس راه، راهداری و پلیس راه رزن برای اجرای طرح امداد نوروزی خبر داد و افزود: هدف از این امر خدمت‌رسانی بهتر به مسافرین در جاده‌های رزن به آوج، رزن به دمق و رزن به سه راهی ساوه است.

وی با بیان اینکه با همکاری دستگاه‌های ذیربط مانور امداد و نجات جاده‌ای را با هدف توان‌افزایی نیروهای شرکت‌کننده در طرح امداد نوروزی برگزار کرده‌ایم، ابراز امیدواری کرد به همت این نیروهای تازه‌نفس، شاهد تعطیلاتی بدون حادثه برای مسافرین نوروزی باشیم.

انتهای پیام/89034/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول