اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان مطرح کرد

آغاز طرح نوروزی هلال احمر از 26 اسفند/ سامانه تلفنی 112 همراه مسافران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طرح‌های ویژه‌ جمعیت هلال احمر برای افزایش امنیت مسافران نوروزی از 26 اسفند‌ماه آغاز و به مدت 20 روز تا 16 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

آغاز طرح نوروزی هلال احمر از 26 اسفند/ سامانه تلفنی 112 همراه مسافران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محسن مومنی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: برخلاف بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌ها که در ایام عید نوروز تعطیل هستند هلال احمر در آماده‌باش کامل به سر می‌برد تا هموطنان تعطیلات خوبی را پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: طرح‌های ویژه جمعیت هلال احمر برای افزایش امنیت مسافران نوروزی از 26 اسفند‌ماه آغاز و به مدت 20 روز تا شانزدهم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: 42 پایگاه در بخش امداد و نجات که شامل پایگاه‌های ثابت، سیار، موقت، کوهستان و ساحلی هستند در ایام عید فعالیت می‌کنند، علاوه بر آن 23 پایگاه ویژه مسافران نوروزی داریم که توسط معاونت جوانان جمعیت ساماندهی شده و از افراد داوطلب کمک می‌گیرد.

وی اضافه کرد: امسال پایگاه‌های امداد و نجات خود را با کاملترین تجهیزات برای خدمت‌رسانی به مردم آماده کنیم تا هیچگونه مشکلی برای مسافرت‌های نوروزی به وجود نیاید.

مومنی با بیان اینکه در نوروز 92 حدود 7 هزار نفر از مسافران نوروزی از خدمات پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان استفاده کردند ابراز کرد: به دلیل اینکه استان اصفهان در مسیری قرار دارد که اکثر مسافران نوروزی از این استان عبور یا این استان را مقصد مسافرت خود انتخاب می‌کنند نیاز به حمایت و همکاری همه‌جانبه است تا آمار تصادفات و تلفات در جاده‌های استان به حداقل برسد.

وی بیان کرد: در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم در ایام تعطیلات نوروز 93 پایگاه امداد و نجات هوایی را در استان راه‌اندازی کردیم که در صورت نیاز بتوان با بالگرد به مصدومان یا آسیب‌دیدگان احتمالی خدمت‌رسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی منطقه‌ای را تشکیل و سازماندهی کردیم تا با سرعت بیشتری به مردم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر نیز آماده کمک به مصدومان می‌باشد تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت نیاز به کمک با تلفن 112 تماس بگیرند تا نزدیکترین پایگاه‌ها جهت امداد‌رسانی در محل حادثه حضور یابد.

*داروخانه هلال احمر در ایام عید به جز اول فروردین آماده خدمت‌رسانی به مردم است

مومنی گفت: خوشبختانه داروخانه هلال احمر در استان با قوت فعالیت خود را آغاز کرد و داروهای کمیاب برای بیماری‌های خاص را در اختیار بیماران قرار می‌دهد.

وی اعلام کرد: قرارداد‌هایی با خیریه‌های مختلف امضا شده تا داروخانه بتواند خدمات خود را به بیماران نیازمند نیز ارائه کند. علاوه بر این با انجمن‌هایی همچون انجمن دیابت و ام‌اس نیز قرارداد‌هایی داریم و در همین ارتباط داروهای ایرانی بیماران ام‌اس را به صورت رایگان در اختیار آنها می‌گذاریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان گفت: داروخانه جمعیت در تعطیلات نوروز به جز اول فروردین ماه همه روز از ساعت 8 صبح تا 14 آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز می‌باشد.

انتهای پیام/63028/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول