اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو خبر داد

ایجاد کمپ بین‌المللی هلال‌احمر در بازرگان

فرماندار ماکو گفت: هلال‌احمر ماکو نوروز امسال اقدام به ایجاد کمپ بین‌المللی 24 ساعته در بازرگان خواهد کرد که در این کمپ شاهد حضور مترجم زبان انگلیسی و ترکی خواهیم بود.

ایجاد کمپ بین‌المللی هلال‌احمر در بازرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو حمید احمدیان صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان ماکو که با حضور روسای ادارات و جمعی از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و مدیران هتل‌ها، مهمانپذیرها و شرکت‌های گردشگری در سالن اجتماعات فرمانداری ماکو ترتیب یافت، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری ماکو پیش‌بینی می‌شود نوروز امسال شاهد جذب هر چه بیش‌تر گردشگر به این استان باشیم.

وی با اشاره به آمادگی ستاد تسهیلات نوروزی ماکو، تصریح کرد: شهرداری، هلال‌احمر، اورژانس، پلیس راه و ... این شهرستان از آمادگی لازم در این زمینه برخوردار هستند.

احمدیان از نصب تابلوهای راهنما و معرفی اماکن تاریخی و دیدنی در محل‌های لازم برای رفاه حال مسافران نوروزی خبر داد و افزود: در این راستا بروشورهایی نیز برای مسافران نوروزی چاپ و توزیع می‌شود.

فرماندار ماکو در ادامه با اشاره به نظارت هر چه بیش‌تر قیمت‌ها، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز تلاش می‌شود نظارت بیش‌تری بر قیمت‌ها شود چرا که امکان سوء استفاده برخی افراد سودجو در این زمینه وجود دارد.

احمدیان ادامه داد: برای این منظور اکیپ‌های نظارتی نیز در ایام نوروز در حال خدمت خواهند بود.

وی با بیان اینکه مدارس این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی از آمادگی کافی برخوردار هستند، اعلام کرد: در این زمینه علاوه بر هتل، مرکز تربیت معلم و سایر اماکن اقامتی، مدارس این شهرستان نیز برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده‌اند.

احمدیان در ادامه با اشاره به مرزی بودن این شهرستان، گفت: ماکو به عنوان شهری مرزی اهمیت ویژه‌ای در جذب گردشگر خارجی دارد که برای این منظور تلاش می‌شود خدماتی که در این شهرستان ارائه می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: هلال‌احمر ماکو نوروز امسال اقدام به ایجاد کمپ بین‌المللی 24 ساعته در بازرگان خواهد کرد که در این کمپ شاهد حضور مترجم زبان انگلیسی و ترکی خواهیم بود.

انتهای پیام/61001/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول