اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

کرمان صادرکننده فرش ندارد

معاون استاندار کرمان گفت: صادرات فرش کرمان از سایر استان‌ها صورت می‌گیرد و ما در کرمان صادرکننده فرش نداریم.

کرمان صادرکننده فرش ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده شامگاه شنبه در ستاد توسعه فرش استان کرمان با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: فرش یکی از صنایع قدیمی استان کرمان است و صنعت فرش کرمان باید احیا شود.

وی ابراز داشت: جلسات ستاد توسعه فرش کرمان بعد از حضور استاندار جدید کرمان برگزار شده و مصوباتی هم داشته است.

معاون استاندار کرمان تصریح کرد: دریافت مجوز برای برگزاری نمایشگاه فرش کرمان در کشورهای خارجی، تامین مواد اولیه مرغوب و شناسایی واحدهای ریسندگی صنعتی کرمان از جمله مصوبات ستاد توسعه فرش استان کرمان بوده است.

تکلوزاده افزود: صادرات فرش کرمان از سایر استان‌ها صورت می‌گیرد و ما در کرمان صادرکننده فرش نداریم و قرار شده است که اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان کرمان برای دعوت از تجار فرش در کرمان اقدام کند.

وی ادامه داد: سند توسعه راهبردی فرش دستباف کرمان توسط اتاق بازرگانی استان کرمان در حال تدوین است و بخشی از اطلاعات این سند هم جمع‌آوری شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان هم در حال رایزنی با سازمان ملی فرش ایران برای خرید طرح‌ها و نقشه‌های اصیل فرش کرمان هستند.

تکلوزاده ابراز داشت: فرهنگسازی در مورد ایجاد نگاه هنری به فرش باید توسط رسانه‌ها صورت گیرد، زیرا این امر موجب رونق بازار فرش می‌شود.

انتهای پیام/80019/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول