اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

اجرای طرح زائران حرم حسینی در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح زائران حرم حسینی در مازندران خبر داد و گفت: این طرح در راستای اعزام افراد نیازمند به حرم امام حسین(ع) انجام می‌شود.

اجرای طرح زائران حرم حسینی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده امشب در آیین اجرای طرح دست‌های مهربانی که در اداره‌کل بهزیستی مازندران برگزار شد، با بیان اینکه این طرح یک حرکتی مقدس است، اظهار داشت: خداوند توجه ویژه‌ای به افراد نیازمند و ایتام دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه باید روش و زندگی ائمه معصومین را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، ادامه داد: وقف کردن یکی از صفات نیک ائمه معصوم(ع) است.

علیزاده با بیان اینکه اجرای طرح دست‌های مهربانی در راستای اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح دست‌های مهربانی و طرح مهر تندرستی یکی از طرح‌های ملی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است که در مازندران اجرایی شد.

وی تصریح کرد: طرح دست‌های مهربانی از محل موقوفات با نیت کمک به ایتام و افراد نیازمند است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، دیگر طرح‌های سازمان اوقاف را طرح پیوند آسمانی، طرح زائران رضوی، طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی اعلام کرد.

علیزاده با بیان اینکه طرح زائران رضوی در راستای اجرای نیات واقفان اجرایی شد، گفت: این طرح ویژه افرادی بود که تا به الان به زیارت حرم امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند.

وی از اجرای طرح زائران حرم حسینی در مازندران خبر داد و بیان کرد: این طرح در راستای اعزام افراد نیازمند به حرم امام حسین(ع) انجام می‌شود.

علیزاده درباره اجرای طرح مهر تحصیلی گفت: این طرح یکی از طرح‌های سازمان اوقاف است که در مازندران در ایام آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: این طرح با وجود نیات موقوفاتی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برای تحصیل در مازندران انجام می‌شود.

انتهای پیام/86003/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول