اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کاتای انفرادی

کاتاروی آذرخودرونوین قم به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می‌شود

کاتاروی آذرخودرونوین قم در صورت عبور از سد حریفان خود به رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان، آسیا و بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی اعزام می‌شود.

کاتاروی آذرخودرونوین قم به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ملی‌پوش تیم کاتا آذرخودرونوین قم در انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته اعزامی به رقابت‌های آسیایی، جهانی و بازی‌های آسیایی سال 2014 ، سید داوود شاهچراغی است که در سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در کاتای انفرادی با حریفان خود رقابت می‌کرد.

این در حالی است که در ترکیب تیم کاتا آذرخودرو نوین قم در مسابقات این فصل سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور رضا خداشناس، جمشید حسینی و بهنام قاسمی حضور داشتند و در کاتای انفرادی نیز سید داوود شاهچراغی با حریفان خود به رقابت پرداخت.

شاهچراغی با ارائه کاتاهای زیبا و دیدنی یکی از ارکان درخشش تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در مسابقات امسال سوپر لیگ بود و در نهایت همراه با تیمش موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای بخش کاتا مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور شد.

تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در نخستین سال حضور خود در بالاترین سطح مسابقات لیگ کاراته باشگاه‌های کشور یعنی سوپر لیگ ایران، برای کسب عنوان قهرمانی با کادر فنی و مدیریت منسجم و قوی و همچنین با حضور کاراته‌کاهای توانمند گام به جدال با حریفان خود گذاشت و در نهایت در بخش کاتا به مقام قهرمانی رسید.

مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور برای تیم آذرخودرو نوین قم از آذرماه آغاز شد و این تیم با دو پیروزی ارزشمند هفته نخست به خوبی نشان داد که در جدال با 9 رقیب مدعی حاضر در این دوره به دنبال کسب عنوان قهرمانی پیکارهای این فصل است.

در تمام هفته‌های این رقابت‌ها که در تهران، قم و شیراز برگزار شد کاراته‌کاهای تیم آذرخودرو نوین قم در بخش کاتا مقابل تمام تیم‌های مدعی نظیر دانشگاه آزاد اسلامی تهران، لوله سبز آسیا، جندی شاپور شیراز، شهید داورزنی قرچک، مناطق نفت‌خیز جنوب، تولید برق هرمزگان، آوای رزم، باشگاه پرهام و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیروز شدند.

البته در رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور ترکیب تیم‌ها در بخش کاتا و کومیته با هم تفاوت دارد و بر همین اساس تیم آذرخودرو نوین قم را در این رقابت‌ها در بخش کومیته در اوزان 55، 60، 67، 75، به اضافه 75 و 84 کیلوگرم و وزن آزاد چهره‌های مطرح و توانمندی تشکیل می‌دادند.

تیم کاراته آذرخودرو نوین قم به مدیرعاملی حبیب آذریار، سرمربیگری غلامرضا دباغیان، سرپرستی مهدی کریمی و با ترکیبی از بهترین‌های کاراته ایران، آسیا و جهان در هر دو بخش کاتا و کومیته به مصاف حریفان رفت، اما در بخش کومیته در جایگاه دوم ایستاد و نتوانست مانند کاتا قهرمان شود.

کاتاروهای تیم آذرخودرو نوین قم در این فصل از پیکارهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور بهترین کاتاروهای مسابقات بودند چون توانستند در تمام بازی‌ها حریفان خود را شکست بدهند و چنانچه اعضای تیم کومیته آذرخودرو نوین قم نیز همانند کاتاروها با قدرت ظاهر می‌شدند و تمام رقابت‌های خود را با پیروزی به پایان می‌بردند، اکنون تیم آذرخودرو نوین قم در هر دو بخش کاتا و کومیته قهرمان می‌شد.

به هر حال رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور رسما پایان یافت و تیم آذرخودرونوین قم با کسب 126 امتیاز قهرمان بخش کاتا شد در حالی که تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با کسب 105 امتیاز در مکان دوم ایستاد، تیم لوله سبز آسیا با 102 امتیاز سوم شد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان با 80 امتیاز و مناطق نفت‌خیز جنوب با 68 امتیاز رده‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

در حالی که مبارزات انتخابی کاتای انفرادی به همراه انتخابی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال روز سیزدهم تیر ماه برگزار می‌شود، سیدداود شاهچراغی به عنوان ملی‌پوش تیم آذرخودرو نوین قم باید برای عضویت در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی سال 2014 با رقبایی همچون فرید حقیقی، ابوالفضل شهرجردی، مهران قربانعلی زاده، سیامک خرسندی، میلاد کهنسال و سیروس خالقی رقابت کند تا در نهایت یک نفر برای عضویت در تیم ملی انتخاب شود.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول