اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 68 و 78 کیلوگرم

2 کاراته‌کای قمی به پیکارهای انتخابی تیم ملی امید دعوت شدند

2 کاراته‌کای قمی از سوی کادر فنی تیم ملی امید کاراته کشورمان برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته دعوت شدند.

2 کاراته‌کای قمی به پیکارهای انتخابی تیم ملی امید دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که هنوز مدت زمان زیادی از برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی سپری نشده بر اساس اعلام فدراسیون کاراته کشورمان مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امید بعد از تعطیلات سال جدید برگزار می‌شود در حالی که از قم نیز دو کاراته‌کای توانمند برای حضور در این مرحله دعوت شده‌اند.

این در حالی است که در پایان مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان، کاراته‌کاهای اول تا سوم هر وزن جواز حضور در مرحله دوم را به دست آوردند و برای رسیدن به اردو نهایی تیم ملی کمتر از یک ماه دیگر در تهران بار دیگر در یک دوره انتخابی دیگر به مصاف هم می‌روند.

در اردوی تیم ملی کاراته برای رقابت‌های مرحله بعدی انتخابی در فروردین ماه، دو کاراته‌کای قمی نیز حضور دارند که یکی از آنها ابراهیم الله‌یاری در وزن منهای 68 کیلوگرم است و دیگری علی یعقوبی در وزن به اضافه 78 کیلوگرم خواهد بود.

نکته مهم و قابل توجه این است که برگزیدگان مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان، اعضای تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی امارات، نفرات اول و دوم انتخابی مرحله نخست به همراه مدال‌آوران امیدهای جهان به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

بر اساس اعلام فدراسیون کاراته کشورمان، دعوت‌شدگان به این مرحله از پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته، پیش از ورود به اردوی تیم ملی، برای آزمایش آمادگی جسمانی به آکادمی ملی المپیک خواهند رفت و سپس در این انتخابی شرکت خواهند کرد.

همچنین شرایط دعوت کاتاروها به اردوی تیم ملی به زودی اعلام خواهد شد، ضمن اینکه در خصوص زمان برپایی اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز تصمیم‌گیری‌های لازم از سوی فدراسیون کاراته اتخاذ شده است و ملی‌پوشان به زودی در جریان این اردو قرار می‌گیرند.

به غیر از تیم ملی امید تیم‌های سایر رده‌های سنی از جمله بزرگسالان نیز برنامه‌های آماده‌سازی متنوعی در پیش دارند و بر این اساس مرحله نخست اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی آلمان و رقابت‌های کاراته بازی‌های آسیایی در اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد و اردونشینان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهند.

در وزن منهای 68 کیلوگرم اردوی تیم ملی کاراته رده سنی امید کشورمان ابراهیم الله‌یاری از قم باید با رقبایی از قزوین، آذربایجان شرقی، مازندران، گیلان، تهران، البرز، اردبیل و اصفهان برای عضویت در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی تلاش کند.

همچنین در وزن به اضافه 78 کیلوگرم علی یعقوبی از قم باید با حریفانی از استان‌های گیلان، کردستان، گلستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، فارس، تهران، مازندران و مرکزی برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی در مسابقات برون‌مرزی به رقابت بپردازد.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول