اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن منهای 70 کیلوگرم

کاراته‏‌‏کای قم صاحب نشان طلای نوجوانان کشور شد

کاراته‏‌‏کای قمی در پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور مقام قهرمانی و نشان طلا را به خود اختصاص داد.

کاراته‏‌‏کای قم صاحب نشان طلای نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور با جدال مدعیان شرکت‌کننده از استان‌های مختلف به میزبانی هیئت کاراته استان فارس برگزار شد و کاراته‏‌‏کاها در پنج وزن برای کسب مدال با یکدیگر پیکار کردند.

تیم کاراته استان قم به عنوان میهمان مسابقات با ترکیبی از کاراته‏‌‏کاهای آینده‏‌‏دار و با هدف درخشش در این دوره از مسابقات با ترکیبی متشکل از 70 فرنگی‌کار به میدان آمد و در کنار مدال‏‌‏های کسب شده، در رده سنی نوجوانان در نهایت توانست در یکی از اوزان به مدال طلا دست یابد.

در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در این رقابت‌ها و همچنین تلاش برای کسب مدال از مسابقات کاراته قهرمانی کشور چهره‏‌‏هایی که در انتخابی کاراته قم موفق به کسب مقام نخست شده بودند بعد از سپری کردن تمرینات مستمر در شیراز به میدان رفتند.

تیم کاراته قم در پنج وزن و در مجموع صاحب یک مدال شدند اما نکته جالب این است که این یک مدال رنگ طلایی داشت و توسط حمیدرضا نجاتی در وزن منهای 70 کیلوگرم به دست آمد.

در پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان کاراته کشور که جنبه انتخابی تیم ملی را نیز داشت و به میزبانی هیئت کاراته استان فارس در شهر شیراز برگزار شد، مدال‏‌‏های طلای این رده سنی بین نمایندگان پنج استان کشور تقسیم شد.

بر اساس برنامه فدراسیون کاراته، در این دوره از رقابت‏‌‏ها 224 نوجوان در بخش کومیته و در اوزان پنجگانه یعنی منهای 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم در سالن شهید ربانی شیراز با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در حالی پایان یافت که یکی از کاراته‏‌‏کاهای حاضر در ترکیب تیم هیئت کاراته قم که موفق به حضور در دیدار نهایی شد، حمیدرضا نجاتی بود که به فینال وزن منهای 70 کیلوگرم راه پیدا کرد و با غلبه بر حریفی از کرمانشاه قهرمان شد.

از بین کاراته‏‌‏کاهایی که در وزن منهای 70 کیلوگرم این دوره مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در شیراز حضور داشتند حمیدرضا نجاتی از تیم هیئت کاراته استان قم و محمدمهدی بلورگردان از تیم هیئت کاراته کرمانشاه مجوز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند و برتری در این دیدار از آن نماینده قم شد تا نجاتی به مدال طلا دست یابد ضمن اینکه باربد صداقت از آذربایجان غربی و رئوف دست‌افکن از قزوین نیز در این وزن به صورت مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول