اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان لیگ برتر صورت گرفت

قرار گرفتن بانوان کاراته‌کای قم در رنکینگ برترین‌های کشور

بانوان کاراته‌کای عضو تیم هیئت کاراته استان قم در رنکینگ برترین‌های لیگ برتر کاراته قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور در سال 92 قرار گرفتند.

قرار گرفتن بانوان کاراته‌کای قم در رنکینگ برترین‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای سال 1392 لیگ برتر بانوان کاراته باشگاه‌های کشور در شرایطی به پایان رسید که سازمان لیگ کاراته رنکینگ این لیگ را هم اعلام کرد و از تیم بانوان هیئت کاراته قم نیز دو عضو این تیم در بین برترین‌ها حضور دارند.

این در حالی است که در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی تیم بانوان قم از صعود به مرحله نهایی لیگ برتر کاراته بازماند و به دلیل کسب نتایج ضعیف در گروه دوم مرحله مقدماتی این فصل نتوانست به مرحله نهایی این دوره از مسابقات صعود کند.

در واقع دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر کاراته بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که تیم بانوان هیئت کاراته استان قم با پذیرش باخت‌های متوالی در پیکارهای این فصل در انتهای جدول گروه دوم جای گرفت.

بانوان کاراته‌کای قمی در تمام بازی‌های مرحله مقدماتی خود از مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور شکست‌های متوالی را برابر حریفان قدرتمند خود متحمل شدند و در نهایت نتوانستند جواز صعود به مرحله نهایی لیگ برتر کاراته بانوان کشور را به دست بیاورند.

بعد از اینکه هفته‌های اول و دوم از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کاراته قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور نیمه آبان‌ماه برگزار شد و تیم بانوان قم دو شکست متوالی را در کارنامه خود به ثبت رساند و در انتهای جدول رده‌بندی ایستاد، با انجام دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم نه تنها وضعیت تیم کاراته بانوان قم تغییری نکرد و دو باخت دیگر نیز به ناکامی‌های این تیم اضافه شد و این تیم در پایان نیم‌فصل این بازی‌ها عنوان ناکام‌ترین تیم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

دیدارهای دور برگشت مسابقات لیگ برتر کاراته بانوان کشور نیز برگزار شد و تیم کاراته بانوان هیئت قم در جدال با تیم‌های همگروه خود که قوی‌ترین آن‌ها مس کرمان و شهرداری باقرشهر بودند تلاش کرد امتیازاتی که هدر داده‌ را جبران کند و از قعر جدول جدا شود اما هرگز این اتفاق رخ نداد تا نماینده قم نتواند به جمع چهار تیم برتر حاضر در مرحله نهایی برود.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان، مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی بازی‌های فصل جاری لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران به انجام رسید ولی بانوان کاراته‌کای قمی در این مرحله حضور نداشتند.

در این مسابقات علاوه بر هیئت کاراته قم، تیم‌های مس کرمان، شهرداری باقرشهر، هیئت کاراته تهران و شهرداری زنجان نیز حضور داشتند و به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند تا تکلیف تیم‌های صعودکننده از گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر کاراته بانوان کشور مشخص شود.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور که با حذف تیم بانوان هیئت کاراته قم همراه بود، تیم‌های مس رفسنجان و هیئت کاراته تهران از گروهی که تیم قم در آن قرار داشت، راه یافتند.

حالا با پایان رقابت‌های لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در وزن منهای 50 کیلوگرم فاطمه قاسمی و در بخش کاتا انفرادی زینب فیروزی دقیق از تیم هیئت کاراته استان قم در بین برترین‌های این فصل لیگ برتر کشور قرار گرفتند.

انتهای پیام/78002/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول