اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی ایلام:

تعامل منابع طبیعی با رسانه‌های ایلام افزایش می‌یابد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: تعامل منابع طبیعی با رسانه‌های ایلام افزایش می‌یابد.

تعامل منابع طبیعی با رسانه‌های ایلام افزایش می‌یابد

رضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام برنامه‌های متعددی را در راستای ترویج فرهنگ صیانت از منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام تدوین کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها تعامل ویژه با رسانه‌های مختلف استان ایلام از جمله صدا و سیمای مرکز ایلام است.

وی با بیان اینکه برنامه تلویزیونی سفیر سبز در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری از شبکه استانی سیمای مرکز ایلام پخش شد، خاطرنشان کرد: اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با مشارکت صدا و سیمای مرکز ایلام در هفته منابع طبیعی امسال این اداره کل اقدام به ساخت، تدوین و پخش 240 دقیقه برنامه تلویزیونی از سیمای مرکز ایلام کرد.

این مسئول اضافه کرد: این برنامه‌ها با هدف فرهنگ سازی و ارتقاء سطح آگاهی مردم و در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی متناسب با عناوین روزهای هفته منابع طبیعی با مدت زمان هر شب 30 دقیقه با عنوان سفیر سبز در ساعات پر مخاطب شبانه از سیمای مرکز ایلام پخش شد.

احمدی عنوان کرد: همچنین با مشارکت مدیریت هماهنگی ترویج جهادکشاورزی استان ایلام برنامه سیمای کشاورزی در طول هفته منابع طبیعی به برنامه « اهمیت منابع طبیعی » اختصاص یافت که از سیمای مرکز ایلام پخش شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: این قبیل برنامه‌ها نقش مهمی در توسعه فرهنگ حفاظت و احیاء منابع طبیعی توسط اقشار مختلف مردم دارد که هدف آن اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم نسبت به حوزه وظایف سازمانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام است.

انتهای پیام/2246/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول