اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد

ارتقای جایگاه صنعت گردشگری در اصفهان / آژانس‌های مسافرتی اصفهان بیشتر فعال باشند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان جایگاه صنعت گردشگری در اصفهان باید ارتقاء پیدا کند، گفت: تقویت صنعت گردشگری در اصفهان با فعالیت شورای شهر، مدیریت شهری و کمیته گردشگری شورای شهر امکان‌پذیر است.

ارتقای جایگاه صنعت گردشگری در اصفهان / آژانس‌های مسافرتی اصفهان بیشتر فعال باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با اشاره به وقوع بارندگی‌های اخیر اظهار کرد: وقوع بارندگی‌های اخیر در سطح شهر اصفهان سبب آب‌گرفتگی معابر موجود در سطح شهر شده است.

وی اضافه کرد: نحوه مطالبات پرداختی شهروندان به شهرداری باید مورد توجه قرار بگیرد و بار‌ها در جلسات شورا به این موضوع تأکید شده است و شهرداری و شورای شهر باید در راستای رسیدگی به این وضعیت اقدامات لازم را انجام بدهد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری باید در اصفهان به عنوان یکی از شهر‌های گردشگری موجود در دنیا تقویت شود، تصریح کرد: آژانس‌های مسافرتی بسیاری در اصفهان فعالیت می‌کنند، اما در حال حاضر این آژانس‌ها به کارگاه‌های صادرات مسافر به دیگر کشور‌ها تبدیل شده‌اند.

وی به ضرورت توجه آژانس‌های مسافرتی فعال در سطح شهر به تقویت صنعت گردشگری در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت آژانس‌های مسافرتی موجود در سطح شهر اصفهان بر روی صادرات گردشگران به خارج از کشور متمرکز شده است و این آژانس‌ها باید به جای صادرات گردشگران به واردات گردشگران به اصفهان اقدام کنند.

نصراصفهانی با بیان اینکه جایگاه صنعت گردشگری در اصفهان باید ارتقاء پیدا کند، تاکید کرد: تقویت صنعت گردشگری در  اصفهان با فعالیت شورای شهر، مدیریت شهری و کمیته گردشگری شورای شهر امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/63004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول