اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر سنندج:

10 عضو شورای شهر سنندج مخالف نصب پل مکانیزه هستند

عضو شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: از 13 عضو شورا 10 نفر مخالف نصب پل مکانیزه در میدان آزادی شهر سنندج با ساز و کار فعلی بوده و 3 نفر نیز موافق هستند.

10 عضو شورای شهر سنندج مخالف نصب پل مکانیزه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، زهرا آوجیان ظهر امروز در دیدار شهردار سنندج با اصحاب رسانه با موضوع بحث و بررسی پیرامون نصب پل مکانیزه در میدان آزادی شهر سنندج اظهار کرد: شوراها حلقه واسط مردم و دولت هستند و باید مشکلات را احصا و راهکارها را پیدا کنیم.

وی ضعف موجود را نبود مطالعات پیش از برنامه‌ریزی عنوان کرد و افزود: متاسفانه سازمان‌های بهسازی و نوسازی و مرکز مطالعات شهرداری مبدل به تبعیدگاه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با تأکید بر لزوم فعال شدن اینگونه سازمان‌ها تصریح کرد: هرگاه مطالعات به خوبی انجام نشود خروجی مطلوب نیز حاصل نخواهد شد.

آوجیان با طرح این پرسش که چرا مدیریت و برنامه‌ریزی مطالعات ساماندهی نمی‌شود، گفت: بیشتر پروژه‌های کشور در زمانی بیش از 3 برابر وقت برنامه‌ریزی شده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه شهروندان ما از رفاه نسبی برخوردار نیستند، تصریح کرد: 13 عضو شورا از شهردار حمایت می‌کنند اما هر جا که پای منافع مردم در میان باشد با قدرت ایستادگی خواهند کرد.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: از 13 عضو شورا 10 نفر مخالف نصب پل مکانیزه در میدان آزادی شهر سنندج با ساز و کار فعلی بوده و 3 نفر نیز موافق هستند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان در ادامه این جلسه گفت: وضعیت شهر سنندج نسبت به 80 سال گذشته تغییر نکرده اما در حال حاضر 90 هزار خودرو در این شهر تردد می‌کنند.

سیدعارف قادرزاده تصریح کرد: وضعیت عابر پیاده در سطح شهر نابسامان است و احداث این پل به نوعی انتخاب از میان وضعیت بد و بدتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی‌هایی که توسط معاونت انجام شده است گفت: 86 درصد مردم موافق طرح نصب پل مکانیزه بوده و 14 درصد در خصوص آن اظهار نظر خاصی نداشته‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان با تأکید بر اینکه در حال رسیدن به وضعیت بحرانی در موضوع ترافیک هستیم گفت: در صورت وجود گزینه بهتر از نصب پل مکانیزه از آن استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/79012/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول