اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

مهمترین وظیفه بخش حمل و نقل برقراری سفرهای ایمن است

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: برقراری سفرهای ایمن مهمترین وظیفه بخش حمل و نقل در ایام نوروز است.

مهمترین وظیفه بخش حمل و نقل برقراری سفرهای ایمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی با بیان اینکه  پرکارترین و مهمترین برنامه سفرهای نوروزی در بخش حمل و نقل است، اظهار داشت: مهمترین امر در این بخش ایمنی سفر است که مهمترین وظیفه شورای حمل و نقل است.

وی اذعان کرد: نیروهای امداد، دستگاه‌های خدماتی، پلیس، راه و شهرسازی، اورژانس، امداد و ... در جاده‌ها با لباس‌های فرم حضور داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: اختصاص خودروهای سالم و بدون شخصی به خصوص برروی کاروان‌های راهیان نور مورد تأکید است تا حادثه‌ای به وجود نیاید.

حبیبی با بیان معاینه فنی خودروها با جدیت در تمام استان باید دنبال شود، بیان کرد: حضور خودروهای امدادی و امداد و نجات توسط پلیس راه نیز پیگیری شود.

این مقام مسئول افزود: با توجه به آمادگی ناوگان حمل و نقل درون شهری از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: نسبت به سال 85 کاهش 50 درصدی تلفات جاده‌ای امر مهمی است ولی اگر بتوانم این میزان را به صفر برسانیم بیانگر این امر است که شورای ترافیک وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

حبیبی بر پیگیری برای نصب دوربین در مسیر قزوین ـ کرج ـ تهران توسط اداره کل پایانه‌های استان تأکید کرد و افزود: این محور پرترددترین محور کشور است و اگر دوربین کنترل سرعت نداشته باشد، زیبنده نیست.

وی همچنین بر ایمنی‌سازی حوادث در مسیر قزوین ـ‌ کرج و ایمن‌سازی بلوار نوروزیان قزوین تأکید کرد و گفت: آمار تلفات تصادفات درون شهری نسبت به برون شهری یک موضوع نگران‌کننده‌ای است که بیشتر آن نیز به خصوص در قزوین و در بلوار نوروزیان اتفاق می‌افتد که باید این موارد با اقدامات مناسب پیشگیری شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با حضور پررنگ پلیس راه بتوانیم در محورهای مختلف ایمنی را برای مسافران نوروزی تضمین کنیم.

انتهای پیام/2667/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول