اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کردستان

برگزیدگان جشنواره کمیته امداد و رسانه معرفی شدند

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کمیته امداد امام خمینی کردستان و رسانه با معرفی نفرات برگزار شد.

برگزیدگان جشنواره کمیته امداد و رسانه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بخش اول این آئین به برگزیدگان نخستین جشنواره کمیته امداد امام خمینی کردستان و رسانه اختصاص داشت که در ابتدای آن جایزه ویژه و لوح تقدیر به خاطر سال‌ها تلاش مؤثر رسانه‌ای در پایتخت و توجه به نشر روحیه امداد به استاد ناصر یمین‌مردوخی تعلق گرفت.

هیئت داوران این جشنواره در بخش خبر جایزه و لوح تقدیر خود را به زهره نادری‌مقدم خبرنگار بخش استانی روزنامه جام جم اهدا کرد. رتبه دوم این بخش به سرور احمدی از خبرگزاری مهر تعلق گرفت و رتبه نخست را افسانه گلباغی از خبرگزاری ایرنا به دست آورد.

در بخش مصاحبه و گفت‌وگو رتبه نخست به روناک کنعانیان از ویژه‌نامه استانی روزنامه همشهری رسید و سحر مرادی از خبرگزاری فارس و افسانه سیفی از خبرگزاری ایسنا رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش گزارش شیرین مرادی از خبرگزاری فارس رتبه نخست را کسب کرد و شنو نوری از خبرگزاری شبستان در جایگاه دوم ایستاد. در این بخش هیچ کدام از آثار رسیده شایسته دریافت رتبه سوم تشخیص داده نشدند.

در بخش عکس نیز یک اثر شایسته تقدیر دانسته شد که طی آن سید محمدلطیف حسینی‌نسب از خبرگزاری مهر به این عنوان دست یافت.

گفتنی است در این جشنواره 76 اثر در چهار بخش با حضور 20 خبرنگار از 15 رسانه حضور داشتند که در نهایت 9 نفر صاحب عنوان شدند.

در ادامه این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان اظهار کرد: نهاد کمیته امداد امام خمینی، یادگار امام راحل است که در ماه‌های آغازین نظام برای رسیدگی به نیاز مستمندان واقعی تشکیل شد و ثمرات زیادی نیز داشت.

محمد سلیمانی افزود: اصحاب رسانه بدون منت و عاشقانه خدمت و در این راستا نهایت اخلاص و شکیبایی را به خرج می‌دهند.

وی با تشکر از مسئول سرای روزنامه‌نگاران کردستان، تصریح کرد: تقدیم نشان ویژه این جشنواره به خانواده یک شهید امری ستودنی و قابل تقدیر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان تصریح کرد: غلامرضا نریمان که در این آئین از وی تجلیل شد از هنرمندان دلسوز استان بود که در زمان حیات خود عکس تمامی شهدا را گردآوری کرده بود.

انتهای پیام/79012/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول