اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر:

قاچاقچی ابزارآلات صنعتی در پیرانشهر گرفتار شد

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر گفت: قاچاقچی ابزارآلات صنعتی و گوشی همراه در پیرانشهر گرفتار شد.

قاچاقچی ابزارآلات صنعتی در پیرانشهر گرفتار شد

علی علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان حرفه‌ای ضمن تقویت شبکه‌های اطلاعاتی و کسب خبر از منابع، مرزبانی این شهرستان مطلع شد که دو نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای قصد وارد کردن قطعات و ابزارآلات صنعتی قاچاقچیان را به خاک کشور دارند.

وی تصریح کرد: با حساسیت ویژه به این موضوع ضمن بازرسی دقیق خودروها، یک دستگاه اسکانیا شناسایی و در بازرسی دقیق از باک اتوبوس تعداد 12 دستگاه آچار بکس بادی صنعتی و 60 دستگاه گوشی تلفن همراه که به طرز ماهرانه‌ای در یک جاساز دو لایه در داخل باک اتوبوس پنهان شده بود کشف و ضبط شد.

علیپور ادامه داد: با عملکرد مرزبانان در کنترل دقیق خودروهای ورودی و خروجی در مرز، قاچاقچیان اقدام به آزمودن روش‌های مختلف برای قاچاق کردند اما با این وجود مرزبانان با ارتقای دانش خود در کشف کالای قاچاق اجازه نخواهند داد این افراد سودجو به هدف پلید خود نائل شوند.

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر گفت: متهمان به نام‌های (ر.ف)( ق.د) با تشکل پرونده به مراجع قضائی دلالت و یک دستگاه اتوبوس در این راستا توقیف شد.

انتهای پیام/61001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول