اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لارستان خبر داد

کشف 100 هزار لیتر سوخت قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان استان فارس از توقیف چهار خودرو و کشف 101 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 100 هزار لیتر سوخت قاچاق در لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، حسین خلیفه اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی «چهاربرکه» هنگام کنترل خودروهای عبوری به سه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف و در بازرسی از این خودروها 69 هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف کردند.

وی در ادامه از کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق طی عملیات جداگانه‌ای خبر داد و بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی «هرمود عباسی» این مقدار گازوئیل را از یک کامیون ولوو که در حال عزیمت به سمت بندرعباس بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این مورد پنج نفر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف 180 میلیون ریال کالای قاچاق در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند استان فارس نیز از توقیف یک خودرو حامل قاچاق کالا به ارزش 180 میلیون ریال خبر داد.

محمد اسلامی اضافه کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا در جاده اصلی فراشبند به نوجین به یک خودروی سواری زانتیا مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از بازرسی مشخص شد که خودرو حامل 121 جفت کفش قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی است که به اداره مبارزه با کالای قاچاق این شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند در پایان با بیان اینکه این‌گونه عملکرد قاچاقچیان سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: پلیس همواره در راستای مبارزه با اخلالگران اقتصادی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول