اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خواستار شد

تدوین برنامه جامع توسعه امور بانوان و خانواده استانداری همدان

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: تدوین برنامه جامع توسعه امور بانوان و خانواده استانداری در دستور کار قرار گیرد.

تدوین برنامه جامع توسعه امور بانوان و خانواده استانداری همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد‌ابراهیم الهی‌تبار پیش از ظهر امروز در جلسه کارشناسی بانوان استانداری همدان با بیان اینکه برنامه جامع توسعه امور بانوان و خانواده هنوز از تهران به استان‌ها ابلاغ نشده، ابراز داشت: این دلیل نمی‌شود که ما در سطح استان دست از کار کشیده و منتظر تدوین برنامه کشوری باشیم.

وی با بیان اینکه بارها اتفاق افتاده برنامه‌ای استانی، در سطح کشور اجرایی شده، از مسئولیت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و نمایندگان ادارات استان خواست، دست به کار شده و در تدوین برنامه‌ای جامع برای اجرا در سه سال آتی بکوشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از آسیب‌ها، توسعه امور معیشتی با اولویت زنان شاغل و سرپرست خانوار، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، تعمیق باورهای‌ دینی، معرفی توانمندی‌های زنان مدیر و نخبه، ارتقای سلامت و توسعه فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد را از جمله مفاد برنامه پنجم توسعه در ارتباط با امور زنان و خانواده دانست.

وی خطاب به حاضران در جلسه گفت: بر همین اساس با دعوت از یک تیم کارشناسی از بانوان فعال در حوزه‌های مدیریتی، دانشگاهی و با تقسیم کار بین دستگاه‌ها، نیازهای بانوان در سطح استان را شناسایی و در تدوین برنامه جامع، برای رفع آنها برنامه‌ریزی کنید.

الهی‌تبار با بیان اینکه نتیجه این تلاش‌ها به جامعه زنان استان برمی‌گردد، افزود: علاوه بر فعالیت در ساعات اداری، در صورت نیاز در ساعات غیر اداری هم فعالیت کنید تا برنامه جامع توسعه امور بانوان و خانواده، هرچه سریعتر تدوین شود.

در ادامه این نشست یکی از بانوان حاضر در جلسه از معاون سیاسی استاندار، ضمانت اجرایی برنامه تدوین شده را خواستار شد و الهی‌تبار با بیان اینکه برنامه شما را پس از تحقیق، بررسی، کارشناسی و تدوین توسط دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در شورای برنامه‌ریزی استانداری مطرح می‌کنم، افزود: نتیجه این برنامه، حضور شاداب‌تر زنان در عرصه‌های اجتماعی و ارائه فرصت‌های بیشتر به آنها خواهد بود و به طور حتم نتیجه تلاش شما، در صورت مثمر ثمر بودن اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/89034/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول