اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان استانداری کرمانشاه خواستار شد

تصویب طرح‌های هزینه‌بر ادارات در کارگروه تخصصی بانوان

مدیرکل بانوان استانداری کرمانشاه گفت: دستگاه‌ها و ادارات طرح‌های هزینه‌بر و اعتبارات خود را در حوزه بانوان در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده‌ به ‌تصویب برسانند.

تصویب طرح‌های هزینه‌بر ادارات در کارگروه تخصصی بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نسرین بهادری ظهر امروز در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده در حوزه معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه این است که تمام دستگاه‌ها و ادارات طرح‌های هزینه‌بر، مغفول مانده و اعتبارات خود را در حوزه بانوان در این کارگروه‌ به ‌تصویب برسانند.

به گفته وی، این طرح‌ها پس از تصویب شدن در جلسات کارگروه که به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه برگزار می‌شود برای تایید به حوزه برنامه‌ریزی ارسال خواهند شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: در این کارگروه در ارتباط با بودجه سال 93 دستگاه‌ها برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند و در این جلسه پیشنهادات ارائه شده بررسی و پس از تصویب به حوزه برنامه‌ریزی ارسال خواهند شد.

وی از مسئولان مربوطه درخواست کرد هر چه سریع‌تر برنامه‌ها و طرح‌های خود را در حوزه بانوان به این کارگروه ارسال کنند تا مورد بررسی قرار بگیرند.

جلال منکرسی خاطرنشان کرد: با وجود مواجه بودن کشور با تحریم‌های اقتصادی در بحث بودجه با مشکلاتی مواجه هستیم، اما انتظار می‌رود با پیشرفت مذاکرات هسته‌ای وضعیت موجود بهبود یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام باید به اتمام برسند و کلنگ‌زنی هیچ پروژه‌ای را نباید آغاز کرد تا زمانی‌که بودجه آن تصویب شود.

منکرسی شهرداری را مکلف کرد که برای تعداد چهار پارک بانوان در مناطق شمالی، جنوبی، شرقی و غربی جانمایی انجام دهد.

به گفته وی، مسئولانی که برنامه‌ها را تدوین می‌کنند باید اعداد و ارقام را به‌صورت واقعی منعکس کنند که در صورت طول کشیدن پروژه‌ها پیمان‌کاران متضرر نشوند.

تداوم طرح مطلع مهر (آموزش زوجین) برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، احداث فرهنگسرا به‌منظور ارتقای سطح فرهنگ خانوادگی، ساخت مجتمع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تفریحی بانوان، بازارچه خوداشتغالی به‌منظور حمایت و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه، تاسیس و تخصیص یک مجموعه ورزشی مشخص با امکانات کامل برای استفاده رایگان تمامی کارکنان ادارات دولتی در ساعات غیر اداری، برگزاری کلاس‌های دوره‌ای و یا ضمن‌خدمت و یا سمینارهای مشاوره‌ و هم‌اندیشی در خصوص مسائل خانواده برای کارکنان زن تمام ادارات دولتی به ‌صورت متمرکز و غربالگری زنان سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی از جمله طرح‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی مختلف در این جلسه بود.

انتهای پیام/2700/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول