اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

قیمت میوه‌های شب عید در زنجان اعلام شد

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: قیمت میوه‌های شب عید در استان تصویب و اعلام شد.

قیمت میوه‌های شب عید در زنجان اعلام شد

عزت‌الله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان زنجان، قیمت سیب برای شب عید 3 هزار و 500 تومان و قیمت پرتقال نیز یک هزار و 750 تومان اعلام شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه بیش از 35 غرفه به منظور عرضه میوه‌های شب عید در استان زنجان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در صورت نیاز تعداد غرفه‌ها افزایش خواهد یافت.

جعفری با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید از فردا در استان زنجان آغاز می‌شود، اضافه کرد: همه میوه‌ها از داخل کشور تهیه شده و وارداتی نیست.

این مسئول کیفیت میوه‌های تامین شده را برای شب عید بسیار عالی دانست و یادآور شد: مردم نگران کیفیت و کمیت میوه‌های شب عید نباشند و به اندازه کافی نیز میوه در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 2 هزار تن میوه شامل سیب و پرتقال ویژه ایام عید خریداری شده است، بیان داشت: این میوه‌ها شامل 500 تن سیب و یک هزار و 500 تن پرتقال است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین در زمینه سبد کالا و توزیع آن نیز اذعان داشت: تا پایان سال سبد کالا به متقاضیان و افراد مشمول توزیع می‌شود.

انتهای پیام/73006/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول