اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

جمع‌آوری کمک‌های مردمی بشرویه در جشن نیکوکاری

رئیس کمیته امداد بشرویه گفت: 268 میلیون و 870 هزار ریال کمک‌های مردمی بشرویه از پایگاه‌های جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی بشرویه در جشن نیکوکاری

رمضان برمک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: جشن نیکوکاری و کمک به هموطنان نیازمند از برنامه‌های بزرگ فرهنگی است که همه ساله توسط مردم نوع‌دوست ایران برگزار می‌شود.

وی از برپایی 59 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بشرویه به مناسبت جشن نیکوکاری خبر داد و افزود: از این مجموع 54 پایگاه ثابت و پنج پایگاه سیار بوده است.

رئیس کمیته امداد بشرویه مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده را بیش از 268 میلیون و 870 هزار ریال اعلام کرد و متذکر شد: این کمک‌ها از پایگاه‌های مستقر در مدارس، مساجد، پایگاه‌های بسیج و دیگر پایگاه‌های مستقر در سطح شهر جمع‌آوری شده است.

برمک با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی کمک‌رسانی به محرومان و جمع‌آوری کمک برای نیازمندان تصریح کرد: بیش از 10 میلیون 900 هزار ریال توسط پایگاه‌های آموزش و پرورش جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: همچنین از مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده 5 میلیون و 510 هزار ریال حاصل کمک‌های مردمی در پایگاه‌های مستقر در مساجد بوده است.

این مسئول کمک‌های غیر نقدی پایگاه‌های کمیته امداد را بیش از 180 میلیون و 680 هزار ریال خواند و اذعان داشت: کمک‌های نقدی این پایگاه‌ها نیز بیش از 6 میلیون و 382 هزار ریال است.

برمک کمک‌های مردمی در پایگاه‌های مقاومت بسیج بشرویه را بیش از 4 میلیون و 170 هزار ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول