اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

مانور آتش‌نشانی در خرم‌دره برگزار می‌شود

شهردار خرم‌دره گفت: مانور آتش‌نشانی فردا در شهر خرم‌دره برگزار می‌شود.

مانور آتش‌نشانی در خرم‌دره برگزار می‌شود

محمدابراهیم امیرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شهرداری خرم‌دره در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح شهر برگزار می‌کند.

وی از برگزاری مانور آتش‌نشانی در شهر خرم‌دره خبر داد و بیان داشت: این مانور آتش‌نشانی فردا 20 اسفند ماه جاری در خارج از شهر خرم‌دره برگزار می‌شود.

شهردار خرم‌دره با اشاره به اینکه مانور آتش‌نشانی برای افزایش آمادگی ایستگاه آتش‌نشانی در چهارشنبه آخر سال برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری مانور آتش‌نشانی در رفع نواقص موجود کمک می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه در مانور آتش‌نشانی سرعت عمل آتش‌نشانان از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی در این مانور نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

*استقرار 3 دستگاه آتش‌نشانی برای چهارشنبه آخر سال در خرم‌دره

امیرلو در ادامه به اقدامات آتش‌نشانی خرم‌دره در روز چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و یادآور شد: ایستگاه آتش‌نشانی شهر خرم‌دره در چهارشنبه آخر سال به صورت استتار کامل در سه نقطه از شهر خرم‌دره قرار می‌گیرد تا در صورت بروز حوادث در سریع‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر حاضر شوند.

وی در ادامه به امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی شهر خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به جمعیت شهر خرم‌دره باید درجه آتش‌نشانی این شهر در حد سه یا چهار باشد اما در حال حاضر ایستگاه آتش‌نشانی شهر خرم‌دره درجه هشت است.

*پیشرفت فیزیکی 90 درصدی ایستگاه آتش‌نشانی خرم‌دره

شهردار خرم‌دره با اشاره به اینکه در حال حاضر یک ایستگاه آتش‌نشانی در شهر خرم‌دره فعالیت می‌کند، بیان داشت: هم‌اکنون دومین ایستگاه آتش‌نشانی شهر در حال راه‌اندازی است.

این مسئول با اشاره به اینکه دومین ایستگاه آتش‌نشانی شهر خرم‌دره 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، متذکر شد: این ایستگاه آتش‌نشانی سال آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

امیرلو در پایان اذعان داشت: امید است برنامه‌ها و اقدامات شهرداری خرم‌دره در طول سال مورد قبول مردم واقع شود.

انتهای پیام/73008/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول