اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان خبر داد

حضور فعال و مستمر آتش‌نشانی سمنان در چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از حضور فعال و مستمر آتش‌نشانی سمنان در چهارشنبه آخر سال برای پیشگیری از حوادث احتمالی این روز خبر داد.

حضور فعال و مستمر آتش‌نشانی سمنان در چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سعید اسماعیل‌پور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، برنامه‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان را در جلسه کمیته تسهیلات سفر و چهارشنبه آخر سال تشریح کرد.

وی از حضور فعال و مستمر در مراسم چهارشنبه آخر سال در سمنان خبر داد و گفت: جلساتی با ادارات و سازمان‌های ذی‌ربط در خصوص انجام هماهنگی‌های لازم برای تامین ایمنی شهروندان در چهارشنبه آخر سال برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از همکاری لازم کارشناسان این سازمان با مرکز فرماندهی پلیس 110 سمنان در راستای راهنمایی همکاران برای پوشش حریق‌ها و حوادث این روز خبر داد.

اسماعیل‌پور ادامه داد: استقرار خودروها و آماده ساختن توان و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در ایستگاه‌ها و آماده‌باش همه نیروهای ستادی و عملیاتی نیز در روز چهارشنبه آخر سال انجام می‌شود.

وی به هماهنگی با معاونت خدمات شهری مناطق شهرداری سمنان برای جمع‌آوری ضایعات لاستیک و شاخ و برگ و . . . در بازدیدهای شهرشناسی ایستگاه‌ها از سطح شهر سمنان اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بر لزوم ایمن‌سازی سطح شهر با بازدید از پارک‌ها، محل‌های اسکان مسافران نوروزی و . . . تاکید کرد.

اسماعیل‌پور با اشاره به فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در ایام نوروز گفت: استقرار خودرو در اماکن پرتردد و پرازدحام و پوشش عملیاتی به‌موقع و سریع و استقرار یک دستگاه خودرو در ورودی شهر سمنان در این ایام انجام می‌شود.

وی از استقرار خودروی پیشرو در اماکن شلوغ، بازار و . . . در ایام تعطیلات عید نوروز و آماده‌باش کامل ایستگاه‌های عملیاتی به جهت حوادث احتمالی خبر داد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول