اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

ما باید پیرو راه شهدا و ولایت فقیه باشیم

معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما باید پیرو راه شهدا و ولایت فقیه باشیم، زیرا عظمت و افتخاری که اکنون داریم از همین شهداست.

ما باید پیرو راه شهدا و ولایت فقیه باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار رسول سنایی‌راد عصر جمعه در هفدهمین یادواره شهدای شهرستان انار اظهار داشت: شهدا بزرگ مردانی بودند که به پیروی از مقتدای خود حضرت امام حسین (ع) با ایثار خون خود زمینه عزت، آزادی و امنیت را برای ایران اسلامی فراهم کردند.

وی با بیان اینکه ایثار عامل اصلی پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود و ما باید پیرو راه آنان و ولایت فقیه باشیم، خاطر نشان کرد: عظمت و افتخاری که ما اکنون داریم از همین شهدا است.

نماینده مردم شهرستان انار و رفسنجان در مجلس بیان داشت: خون شهدا است که موجب عزت و عظمت کشور شده و تا زمانی که این ملت پایبند به ارزش‌های شهدا باشند، پیروز می‌شوند.

حسین آذین با بیان اینکه یکی از ارکان بزرگ در اقتصاد مقاومتی مردم هستند، بیان کرد: حجاج سال گذشته ما بیش از 800 میلیارد تومان سوغات چینی وارد کشور کردند و همچنین سالانه میلیاردها دلار آدامس و وسایل آرایشی از کشورهای غربی وارد می‌شود که باید این راه و روش را تغییر دهیم.

انتهای پیام/80022/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول