اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن:

مساجد بروجن آماده استقبال از مسافران نوروزی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از آمادگی مساجد این شهر برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

مساجد بروجن آماده استقبال از مسافران نوروزی است

حجت‌الاسلام مجید الهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: در سال‌ جاری در مناسبت‌های مختلف مذهبی افزون بر 800 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شده‌اند.

وی گفتمان‌های دینی را از دیگر فعالیت‌های فرهنگی اداره برشمرد و گفت: در سال جاری گفتمان دینی با شرکت جوانان و نوجوانان در مساجد، مدارس، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها با موضوعات مختلف برگزار شد.

الهیان ادامه داد: برگزاری طرح اوقات فراغت، گفتمان‌های دینی، اعزام مبلغ، محفل انس با قرآن و کلاس‌های آموزش قرآن، برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله اعتکاف، دعای ندبه، دعای عرفه، برنامه‌های ماه رمضان و محرم و  فعالیت‌های مرتبط با جمعیت بانوان فرهیخته، انجمن شعر شهریار، کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی از دیگر این فعالیت‌ها محسوب می‎شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن کمبود اعتبار را مهم‌ترین مشکل فرهنگی این نهاد دانست و گفت: امیدواریم مسئولان در سال‌های آینده با اختصاص بودجه بیشتر این اداره را در ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی یاری کنند.

وی در ادامه از آمادگی مساجد این شهرستان از مهمانان نوروزی خبر داد و افزود: مساجد شاخص که در مسیر مهمانان نوروزی هستند امکانات خود را به صورت شبانه‌روزی برای مهمانان نوروزی آماده کنند که این مهمانان برای اقامه نماز مشکلی نداشته باشند.

الهیان خاطرنشان کرد: مساجد روستایی نیز آمادگی استقبال از مهمانان را دارند.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول