اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

خدمت‌‌رسانی 300 راهدار به مسافران نوروزی در مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: بیش از 300 نفر از نیروهای راهداری در ایام نوروز در محورهای استان مستقر می‌شوند و به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

خدمت‌‌رسانی 300 راهدار به مسافران نوروزی در مازندران

علی اسد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر اظهار داشت: انتظار می‌رود در دولت جدید مسئولان نگاهی ویژه به مازندران داشته باشند تا پروژه‌های نیمه‌کاره این استان هر چه زودتر به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه 45 میلیارد تومان منابع استانی راه و شهرسازی بوده است، افزود: از این مقدار تنها 22 درصد محقق شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه 45 درصد از منابع ملی تحقق یافته است، عنوان کرد: اعتبارات ابلاغ شده استانداری حدود 200 میلیارد تومان بود که حدود 75 میلیارد تومان تحقق یافت.

اسد پروژه محور هراز و محور سوادکوه را از جمله پروژه‌های شاخص استان در حوزه راه و شهرسازی معرفی کرد و گفت: لازم بود این دو محور چهارخطه شوند که در حال حاضر با شتاب خوبی در حال احداث است.

وی احداث کنارگذر در ساری و بابل را یکی از ضروریات دانست و افزود: در بخش آسفالت راه روستایی با مشارکت مردم اقدامات خوبی صورت گرفت و حدود 450 کیلومتر با مشارکت مردمی در دست اقدام قرار گرفت و بیش از 90 کیلومتر آسفالت راه روستایی انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد: از تاریخ 15 بهمن تمام کارهای عملیاتی را در بخش راهداری، ایمن‌سازی و ارتقای کیفی محورها، نصب علائم خط‌کشی و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه در دستور کار قرار دادیم.

اسد از استقرار بیش از 300 نفر از نیروهای راهداری در سطح استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: این نیروها در صورت مشاهده حوادث برای رفع مشکلات اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/86010/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول