اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد استان اصفهان:

جشنواره فیلم تولید ملی به برندی برای اصفهان تبدیل می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: جشنواره ملی فیلم تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به زودی به برندی برای استان اصفهان تبدیل می‌شود.

جشنواره فیلم تولید ملی به برندی برای اصفهان تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمد قطبی جمعه شب در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد با اشاره به برگزاری چهار رویداد مهم فرهنگی در طول یک ماه گذشته در استان اصفهان اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر، سومین جشنواره شعر کودک در شاهین شهر، جشنواره حسنات و جشنواره ملی فیلم تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی رویدادهای مهمی بودند که در یک ماه گذشته در استان برگزار شدند.

وی ادامه داد: وقتی خداوند انسان را آفرید چند ویژگی خود را در سرشت آدمی قرار داد، مالکیت و خالقیت هم از همین ویژگی‌ها به حساب می‌آیند که خداوند در وجود انسان نهاده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: برای این که به اهداف اقتصاد مقاومتی دست یابیم نیاز است به این دو ویژگی توجه ویژه شود، از آن‌جایی که انسان نمی‌تواند مالک همه چیز باشد پس با تلاش سعی می‌کند خلق کند و صفت خالقیت خود را تقویت کند  و امروزه هم مهم‌ترین مولفه پیشرفت در دنیا توجه به خلاقیت و حس خالقیت است.

وی تصریح کرد: جشنواره ملی فیلم تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یک ابزار است تا کمک کند مردم از مالکیت به سمت خالقیت سوق پیدا کنند و به سمت کارآفرینی و تولید پیش بروند که این لازمه اقتصاد مقاومتی است.

قطبی گفت: البته برای خلق کردن به همکاری و عزم نیاز است که به آن اصطلاحا جهاد می‌گوییم پس نیاز به حرکت جهادی داریم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: جشنواره ملی فیلم تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به زودی به برندی برای استان اصفهان تبدیل شود و در ابعاد و  گستره وسیع‌تری برگزار شود.

انتهای پیام/63028/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول