اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان لنجان:

جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی به دنبال فرهنگسازی است

فرماندار شهرستان لنجان گفت: جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی به دنبال فرهنگسازی و استفاده بهینه از تولیدات ملی است.

جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی به دنبال فرهنگسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محسن سجاد سه‌شنبه شب در دومین جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: این جشنواره برای فرهنگسازی و استفاده بهینه از تولید ملی طی دو سال متوالی برگزار شده است.

وی افزود: یک هزار اثر به جشنواره ارسال شده است که بیشترین اثر به جشنواره از استان یزد، اصفهان و مرکزی بوده است.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: 700 اثر بازبینی و 86 اثر به هیئت داوران معرفی شد که 12 اثر برتر شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند، گفت: مردم با مشارکت خود در انتخابات حماسه سیاسی را خلق کردند و این وظیفه مسئولان است که حماسه اقتصادی را  برای مردم خلق کنند.

سجاد به تحقق سه مورد حماسه اقتصادی اشاره و افزود: ایجاد اقتصاد مقاومتی، هدفمندسازی یارانه‌ها و خدمات شبانه‌روزی دولت و کاهش تورم از جمله این سیاست‌های کلی در اقتصاد مقاومتی و در راستای برنامه چهارم و پنجم توسعه و سند چشم‌انداز 20 ساله کشور است.

وی اقتصاد مقاومتی همراه با مقاومت در مقابل کارشکنی‌ها، ایجاد امنیت اجتماعی و تکیه به اصل 44 قانون اساسی را مرحله نخست و هدفمندی یارانه‌ها بر اساس سیاست کلی رهبر معظم انقلاب را مرحله دوم و تحقق 6 هدف اصلی اقتصاد مقاومتی را در همین راستا عنوان کرد.

فرماندار شهرستان لنجان اضافه کرد: حل مشکل بیمه بیکاری، ایجاد چتر حمایتی دولت، گسترش حمل‌ و نقل، رونق بنگاه‌های اقتصادی دولت و تنظیم بازار و نرخ تورم ماهانه از دیگر اقدامات اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه نرخ تورم در بهمن ماه و در دولت یازدهم به چهار درصد رسیده است، گفت: نرخ تورم در دولت فعلی کاهش یافته است و این در حالی است که سال گذشته 5.3 درصد بوده است.

انتهای پیام/63012/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول