اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین جشنواره ملی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی:

جشنواره تولید ملی، دفاعی همه جانبه در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است

دبیر دومین جشنواره ملی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: جشنواره تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دفاعی همه جانبه در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است.

جشنواره تولید ملی، دفاعی همه جانبه در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حسین ملایری جمعه شب در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار کرد: در سال 91 و با توجه به نام‌گذاری این سال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی جرقه‌های ایجاد این جشنواره زده شد.

وی ادامه داد: در قالب هنر و رسانه باید مطالبات بحق مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی را پیگیری کرد و یکی از اهداف این جشنواره نیز پیگیری همین موضوع بود.

دبیر دومین جشنواره ملی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: در اوایل آذر ماه فعالیت‌های جشنواره آغاز شد و در همین ارتباط نیز سه مرکز در سطح استان اصفهان فعالیت خود را به عنوان دبیرخانه جشنواره آغاز کردند.

وی یادآور شد: بیش از 500 پاکت پستی در راستای اطلاع رسانی به نقاط مختلف کشور ارسال شد، 20 سایت نیز جهت اطلاع رسانی ایجاد شد تا اطلاعات جشنواره را در اختیار علاقمندان بگذارد.

ملایری تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا 30 بهمن ماه اعلام شد اما این مدت چهار روز هم تمدید شد تا همکاری خوبی با تمامی هنرمندان ایجاد شود، پس از این مدت در مجموع 1000 اثر شامل 700 اثر تصویری، 250 مقاله و 50 عکس دریافت شد.

وی با بیان این‌که 700 اثر تصویری در دو مرحله داوری شدند ابراز کرد: در مرحله اول داوری 86 اثر از این آثار پذیرفته شد و در مرحله دوم داوری در مجموع 13 اثر به عنوان آثار برتر برگزیده و انتخاب شدند.

دبیر دومین جشنواره ملی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطرنشان ساخت: این جشنواره دفاعی همه جانبه در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است، با برگزاری این جشنواره سیلی محکمی به دشمن می‌زنیم تا دشمنان بدانند ترسی از گزینه‌های روی میز آن‌ها وجود ندارد.

وی در پایان گفت: این جشنواره با بودجه‌ای کمتر از بودجه استانی فعالیت خود را آغاز کرد ولی افتخار می‌کنیم که توانستیم این جشنواره را به بهترین شکل برگزار کنیم.

انتهای پیام/63028/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول