اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال جاری در شیراز صورت گرفت

پرداخت 2 میلیارد ریال جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان

مدیر کمیته امداد شیراز گفت: امسال بیش از 2 میلیارد ریال جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان زیر پوشش این کمیته پرداخت شد.

پرداخت 2 میلیارد ریال جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد این شهرستان، مرآت رسولی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 192 مورد جهیزیه برای دختران در شرایط ازدواج و زنان بی‌سرپرست دارای ازدواج مجدد و همچنین کمک هزینه ازدواج برای پسران ازدواج کرده زیر پوشش به ارزش ریالی بیش از 2 میلیارد ریال تامین و پرداخت شد.

وی ادامه داد: این نهاد با توجه به رسالت ذاتی خود به عنوان نهادی مردمی و حمایتی در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و تشویق دختران در شرایط ازدواج و همچنین کمک به زنان بی‌سرپرست برای ازدواج مجدد، در 10 ماهه امسال موفق به تامین جهیزیه به 192 داوطلب شد.

رسولی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این طرح بیش از 2 میلیارد و 904 میلیون و 130 هزار ریال است که یک‌میلیارد و 430 میلیون و 430 هزار ریال از محل بودجه این نهاد و یک‌میلیارد و 473 میلیون و 700 هزار ریال از محل کمک‌های مردمی و درآمدهای محلی تامین شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد 138 مورد مربوط به جهیزیه نوعروسان، 19 مورد مربوط به ازدواج مجدد زنان بی‌سرپرست و 35 مورد نیز مربوط به هدیه ازدواج پسران زیر پوشش بوده است.

این مسئول در پایان تعداد دختران در شرایط ازدواج کمیته امداد شیراز را 4 هزار و 350 نفر اعلام کرد و از خیران و نیک‌اندیشان برای تامین هزینه و فراهم کردن شرایط ازدواج این افراد دعوت به مساعدت و همیاری کرد.

انتهای پیام/2448/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول