اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران خبر داد

میزبانی اردوگاه شهدای مازندران از 1500 زائر

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران گفت: 1500 زائر مازندرانی برای بازدید از مشهد شهیدان، در اردوگاه شهدای مازندران، اسکان یافتند.

میزبانی اردوگاه شهدای مازندران از 1500 زائر

محمد بلباسی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع مقدس، خبرگزاری فارس از ساری، درباره اعزام‌های مرحله سوم ستاد راهیان نور استان اظهار داشت: در این دوره از اعزام‌ها میزبان زائران سرزمین نور از پایگاه‌های بسیج محلات هستیم.

وی حضور کاروان‌های بسیج محلات را پرشور، زیبا و باصفا عنوان کرد و ابراز داشت: سفری که میزبانانش شهدای جان باخته‌ای هستند که در بهترین دانشگاه انسانیت به تحصیل پرداخته و با شهادت نمره قبولی دریافت کردند، چنین مهمانان پرشور و حالی را هم می‌طلبد.

بلباسی دفاع مقدس را دفاع از دین و کیان مقدس ایران اسلامی دانست و افزود: این دفاع تمایز همیشگی تاریخ، بین حق و باطل بوده و اعزام‌های کاروان نور، از بهترین روش‌های آشنایی با حقیقت و زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در جامعه است.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مازندران، اذعان داشت: شهدا با رفتن‌شان بزرگ‌ترین درس آزادگی و غیرت را به ما آموختند و امروز جوانان ما در پی یافتن راه و رسم عاشقی جوانان دیروز، رهسپار راهی پر از نور و معرفت می‌شوند تا با نوشیدن جرعه‌ای ناب از این معرفت، مسیر زندگی خود را تا رسیدن به مقصد نهایی این‌گونه طی کنند.

وی از حضور یک هزار و 500 زائر مازندرانی از شهرستان‌های ساری، آمل، بهشهر، گلوگاه و نوشهر در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر خبر داد و گفت: پس از اسکان زائران در اردوگاه، برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازدیدشان از مناطق عملیاتی از سوی ستاد راهیان نور فراهم می‌شود.

انتهای پیام/86020/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول