اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران:

3 هزار زائر مازندرانی از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران گفت: تاکنون بیش از 3 هزار زائر مازندرانی از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند.

3 هزار زائر مازندرانی از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند

 محمد بلباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع مقدس خبرگزاری فارس از ساری، اظهار داشت: دفاع مقدس، گنجینه‌ای تمام ناشدنی است و هرگاه این گنجینه را بهتر استخراج کنیم به سوژه‌های ارزشمندتری دست می‌یابیم.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار و روحیه بخش حاج جوشن در روزهای حماسه و مقاومت، افزود: رجزخوانی‌ها و روحیه دادن‌های پیرمرد با صفای گیلانی «حاج جوشن» در ایام دفاع مقدس در قالب لشکر همیشه پیروز 25 کربلا، یکی از زیباترین گنجینه‌های دفاع مقدس است.

بلباسی از حضور حاج جوشن و راه‌اندازی ایستگاه صلواتی‌اش در اردوگاه شهدای مازندران خبر داد و بیان داشت: این ایستگاه که چند روزی است در اردوگاه راه‌اندازی شده است، مورد استقبال چشمگیر زائران قرار گرفته و یاد و خاطره‌های روزهای ماندگار دفاع مقدس را ذهن‌های رزمندگان تداعی می‌کند.

وی حضور بیش از 3 هزار زائر را تاکنون در مرحله سوم اعزام‌های ستاد راهیان نور مازندران اعلام کرد و گفت: همه زائران به نحوی مهمان شربت صلواتی حاج جوشن شدند.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران، حضور بیش از یک‌هزار زائر در حال حاضر در اردوگاه شهدای مازندران را عنوان کرد و اذعان داشت: این زائران از شهرستان‌های میاندرود، چالوس و نوشهر به سرزمین‌های نور آمدند.

انتهای پیام/86020/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول