اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس:

منویات رهبر معظم انقلاب ملاک عمل ما باشد

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با اشاره به شعار «حزب فقط حزب‌الله و رهبر فقط روح‌الله» در سال‌های انقلاب و دفاع مقدس، گفت: امروز شعار ما باید «حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید‌علی» بوده و منویات رهبر معظم انقلاب ملاک عمل ما باشد.

منویات رهبر معظم انقلاب ملاک عمل ما باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، سردار علیجان میرشکار امشب در نخستین یادواره هشت تن از شهدای منطقه بالا زیراب سوادکوه با اشاره به اینکه مهیا بودن همیشگی در برابر دشمن از آموزه‌های دینی است، اظهار داشت: دشمن امروز در جنگ نرم با شاخص‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی وارد شده است.

فرمانده سابق لشکر 25 کربلا با یادآوری عملیات والفجر هشت و آمادگی شش ماهه واحد تخریب و اطلاعات عملیات، افزود: برنامه‌ریزی برای عملیات در رودخانه خروشان اروند تا یک کیلومتر عرض که هر شش ساعت شاهد تغییر مسیر آن و جزر و مدهای مختلف آن بودیم، افزود: این عملیات با برآورد علمی و تعیین زمان بالا و پایین آمدن جریان آب اجرایی شد.

وی با تأکید بر حرکت در مسیر شهدا، خاطرنشان کرد: اسفند ماه سالروز عملیات خیبر و والفجر 6 است که لشکر ویژه کربلا مازندران مامور مسدود کردن جاده دهلران برای جلوگیری از پشتیبانی دشمن در هور العظیم شد و امروز ما باید با شناخت دشمن به تدابیر تاثیرگذار عمل کنیم.

میرشکار تصریح کرد: دشمن علی‌رغم هشت سال دفاع مقدس امروز همه هجمه‌های خود را علیه انقلاب اسلامی انجام می‌دهد.

وی با یادآوری اهانت روزنامه‌های زنجیره‌ای و اهانت به ائمه و نگرانی مراجع تقلید و نگرانی مقام معظم رهبری از فرهنگ جامعه و اجرایی نشدن اقتصاد مقاومتی در سال جاری، گفت: از مذاکرات انرژی هسته‌ای به تبعیت از مقام معظم رهبری حمایت می‌کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شعار «حزب فقط حزب‌الله و رهبر فقط روح‌الله» در سال‌های انقلاب و دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز شعار ما باید «حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید‌علی» باشد و هر چه از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام شنیده شود باید ملاک عمل ما باشد.

میرشکار تأکید کرد: به فرموده امام خمینی وصیت‌نامه شهدا سبب شناخت آنان می‌شود که دین، انقلاب و مسیر را به زیبایی شناختند.

به گزارش خبرگزاری فارس، یادواره شهیدان کمیل ایمانی، بهروز حسنی، جواد رضا حسنی، مسلم میهنی، چراغ علی بازیار، محمد علی نجاتی و سید جمال موسوی در امامزاده ابوطالب(ع) بالا زیراب برگزار شد.

انتهای پیام/86015/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول