اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالدران:

نهادینه‌سازی تفکر سبک زندگی اسلامی فراموش نشود

امام جمعه چالدران گفت: نهادینه‌سازی تفکر سبک زندگی اسلامی توسط متولیان امور فرهنگی و مردم به فراموشی سپرده نشود.

نهادینه‌سازی تفکر سبک زندگی اسلامی فراموش نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: در این زمینه روحانیان و مسئولان باید گام بردارند.

وی ابلاغیه روح‌بخش رهبری به مسئولان در مورد اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: حرکت جهادی در این زمینه باید آغاز شود، اقشار مختلف مردم به صحنه بیایند، محور همه برنامه‌های توسعه‌ای ایجاد توازن و عدالت قرار گیرد.

یوسف‌زاده با اشاره به اینکه ظرفیت زیادی در ایران اسلامی وجود دارد، ادامه داد: ایران اسلامی مردم معتقد و فعالی دارد، اگر به دستورات رهبری جدی و جهادی عمل کنند می‌بینیم امید زیادی در ایران به وجود آمده و دشمنان مایوس می‌شوند.

امام جمعه چالدران به بی‌اثر شدن تحریم‌های ظالمانه اشاره کرد و بیان داشت: ایران اسلامی دشمنان سرسخت و کذابی دارد، به طوری که بر عهد خود پایبند نمی‌مانند بنابراین باید اقتصاد مقاومتی را در پیش گیریم.

وی با اظهار به اینکه پرچم آزادگی استقلال و جمهوریت همیشه در این کشور برافراشته می‌ماند، اضافه کرد: مسئولان و مردم ایران در صورت یکدل شدن بر مشکلات بزرگ غلبه می‌کنند.

یوسف‌زاده اظهار داشت: مسئولان بر کسانی که با نیت‌های شوم وارد کشور می‌شوند بیشتر نظارت کنند و کوچکترین تحرکات از سمت این افراد توسط وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه رصد شود.

امام جمعه چالدران موضع‌گیری جدی رئیس قوه قضائیه را قابل تقدیر دانست و بیان داشت: ریاست قوه قضائیه اعلام کردند از این به بعد با این موارد شدید برخورد می‌شود که باید هم این طور باشد، اینجا ایران اسلامی بوده و حیاط خلوت دشمنان نیست.

وی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم دشمنان در داخل کشور ما با فتنه‌گران نشسته و شعارهای توخالی در مورد حقوق بشر سر دهند، کما اینکه خانواده‌های شهدا محصول حقوق بشر آنها است.

انتهای پیام/61002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول