اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برگزاری نشست هم‌اندیشی صیانت از سبک زندگی ایرانی، اسلامی در قرچک

نشست هم‌اندیشی آسیب‌های اجتماعی جامعه ورزش و جوانان و صیانت از سبک زندگی ایرانی، اسلامی با همکاری اداره ورزش و جوانان و فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک برگزار شد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی صیانت از سبک زندگی ایرانی، اسلامی در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز نشست هم‌اندیشی آسیب‌های اجتماعی جامعه ورزش و جوانان و صیانت از سبک زندگی ایرانی، اسلامی با همکاری اداره ورزش و جوانان و فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک در این جلسه با اشاره به اینکه متولی مباحث مربوط به جوانان، اداره ورزش و جوانان است، گفت: در حوزه جوانان جای کار بسیاری وجود دارد و باید برای جلوگیری از آسیب‌پذیری جوانان برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد.

حسین قاسی‌زاده اظهار داشت: امروزه با وجود مشکلات و معضلات اجتماعی در سطح جامعه نیاز است با آگاهی بخشی به مردم و ارائه الگوهای مناسب گام‌های خوبی را در جهت حل این مشکلات برداریم.

اهمیت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: ورزش عامل سلامتی جسم و روان و پیشگیری کننده از بسیاری آسیب‌های اجتماعی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ورزشکاران باید نام‌آوران اخلاق باشند، خاطر نشان کرد: بزرگانی همچون پوریای ولی و جهان پهلوان تختی به واسطه منش پهلوانی، جوانمردی و اخلاق پسندیده‌ای که داشتند برای همیشه ماندگار شدند.

صفدر سلیمی افزود: ورزشکاران ما متصل به ریشه‌های دینی و اسلامی هستند و باید در رعایت مباحث اخلاقی و اسلامی بسیار دقیق باشند.

این مسئول بیان داشت: برای حل مشکلات و معضلات اجتماعی در سطح جامعه نیاز به مشارکت مردمی است و در این زمینه ورزشکاران، مربیان و فعالان عرصه ورزش می‌توانند نقش برجسته‌ای را ایفا کنند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قرچک در بخشی دیگری از این جلسه عنوان کرد: دشمنان کشورمان در تلاشند تا از راه‌های مختلف جوانان ما را به انحراف بکشانند و هزینه‌های بسیاری را هم در این راه صرف می‌کنند.

تاجیک سعیدی ادامه داد: مسئولان هیئت‌های ورزشی می‌توانند هدایت‌گران جوانان به سمت الگوهای مناسب باشند.

تاکید بر تلاش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران 15 خرداد قرچک اذعان داشت: مسئولان باید در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش بیشتری داشته باشند و در همین زمینه جامعه ورزشی می‌توانند بسیار موثر ظاهر شوند.

حجت‌الاسلام محمد سلیمانی خاطرنشان کرد: تشویق جوانان به امر مهم ورزش می‌تواند این قشر را از ابتلا به انحرافات در سطح جامعه بازدارد.

وی در ادامه تاکید کرد: مسئولان باید با روشن‌گری و ایجاد بصیرت در بین جوانان در ارتباط با معضلات اجتماعی و خطرات آن زمینه‌های گرایش آن‌ها به سمت این آسیب‌ها را از بین ببرند.

انتهای پیام/2462/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول