اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد اسلامی قوچان خبر داد

آغاز به کار دومین همایش ملی بهداشت روان و سبک زندگی اسلامی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قوچان از آغاز به کار دومین همایش ملی بهداشت روان و سبک زندگی اسلامی با حضور اندیشمندان، محققان و پژوهشگران در این دانشگاه خبر داد.

آغاز به کار دومین همایش ملی بهداشت روان و سبک زندگی اسلامی

حمید طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: پیشنهاد برگزاری این همایش در ابتدا به صورت بین‌المللی داده شده که سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به دلایلی خاص با برگزاری آن موافقت نکرده است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های این همایش پس از این عدم موافقت به صورت ملی پیگیری شده است که در تاریخ 23 اسفندماه سال گذشته مجوز برگزاری این همایش به صورت ملی و با تامین منابع از بیرون از دانشگاه توسط سازمان مرکزی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان داده شده است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی قوچان با بیان این‌که همایش از طرق مختلف به اطلاع اساتید، محققان، دانشجویان و پژوهشگران در سراسر کشور رسیده است، یادآور شد: در مرحله نخست 650 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده که با تشکیل کمیته‌های تخصصی از اساتید دانشگاه‌های علامه طباطبایی، تربیت معلم، علوم پزشکی، فرهنگیان و دانشگاه‌های آزاد علوم تحقیقات تهران، مرودشت، تربت‌جام، مشهد و ... مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی افزود: طی 2 مرحله داوری 352 مقاله با نظر کمیته داوری انتخاب شد که از این تعداد 114 مقاله در قالب سخنرانی و 23 مقاله نیز به صورت پوستر مورد پذیرش کمیته علمی همایش قرار گرفت.

طباطبایی با تاکید بر این‌که ادارات و نهادهای مختلفی به عنوان حامیان معنوی این همایش به شمار می‌آیند، خاطرنشان کرد: 45 مقاله در این همایش با موضوع سبک زندگی اسلامی، 30 مقاله با موضوع بهداشت روان و 20 مقاله با موضوع مذهب و سلامت روان انتخاب شده است و سایر مقالات در سایر محورها هستند.

وی گفت: سومین همایش ملی بهداشت روانی و سبک زندگی اسلامی در اسفندماه 93 در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان برگزار خواهد شد و از فروردین‌ماه دبیرخانه همایش فعال است.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول