اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 100 ورزشکار

مسابقات دوومیدانی «به استقبال بهار» در قشم برگزار شد

مسابقات دوومیدانی نونهالان و رده سنی آزاد با حضور بیش از 100 ورزشکار در قشم برگزار شد.

مسابقات دوومیدانی «به استقبال بهار» در قشم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، عبدالرحیم رضوانی مشاور اداره ورزش و جوانان این شهرستان پیش از ظهر امروز در حاشیه این مسابقه دوومیدانی گفت: این مسابقات به مناسبت استقبال از بهار، در دو رده سنی با حضور بیش از 100 ورزشکار در روستای رمچاه برگزار شده است.

وی با اشاره به پنجمین دوره این مسابقات افزود: شرکت کنندگان در این دوره، از سه راهی بلوار اتحاد تا میدان مسجد جامع این روستا دویدند که در رده سنی دسته آزاد به 10 نفر و در رده سنی نونهالان به پنج نفر برتر این مسابقات حکم و جوایزی ارزنده تقدیم شد.

این فعال ورزشی ادامه داد: در رده سنی نونهالان در دو هزار و 500 متر عمار اسلامی مقام اول، امیر موسیوند مقام دوم، الیاس خجسته‌پور مقام سوم، عاصم رضوانی مقام چهارم و فخرالدین حسینی به مقام پنجم دست یافتند.

مشاور رئیس اداره ورزش و جوانان قشم اظهار داشت: در رده سنی آزاد در دو هزار و 500 متر عبدالسلام اسلامی، بهرام اسلامی، یوسف اسلامی، عمر پورصفایی، محیا عبدالهی، محمود اسلامی، اسماعیل اسلامی، صدرالدین عبدالهی، طیب نیکزاد و علی اسلامی مقام اول تا دهم را به خود اختصاص دادند.

رضوانی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را معرفی الگوهای مناسب به جوانان عنوان و تصریح کرد: راه حل بسیاری از مشکلات فعلی جامعه ورزش است چرا که ورزش موجب ایجاد انگیزه و نشاط و شادابی در جامعه شده و در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و بهبود وضعیت روحی و روانی افراد جامعه تأثیر بسزایی دارد.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات از همکاری پلیس راهور، دریابانی روستای رمچاه، نماینده شبکه بهداشت، تمامی داوران و مسئولان برگزاری از طرف نماینده اداره ورزش و جوانان تقدیر به عمل آمد. 

به گزارش خبرگزاری فارس در پایان این رقابت‌ها به عبدالله اسلامی صالح به عنوان کوچک‌ترین شرکت کننده حکم و به تمامی شرکت کنندگان در رده سنی نونهالان کتاب هدیه داده شد.

انتهای پیام/88001/خ30/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول