اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته بازرگانی قشم عنوان کرد

لزوم همیاری بازاریان در حل مشکلات شهری قشم

رئیس کمیته بازرگانی قشم از همیاری به عنوان کلید حل بسیاری از مشکلات با هدف خدمت به انبوه میهمانان و مسافران نوروزی نام برد و از بازاریان خواست در این راه مشارکت کنند.

لزوم همیاری بازاریان در حل مشکلات شهری قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدرضا عطاآبادی با بیان این مطلب در جلسه کمیته بازرگانی ستاد سفرهای قشم گفت: در مناطق آزاد مشارکت عمومی در حوزه خدمات روزمره مربوط به بازارها بسیار کم‌رنگ است و بیشتر فعالان بازارها منتظر حل مشکلات از سوی دولت هستند، در صورتی‌که بخش خصوصی با تعامل و همیاری می‌توانند بسیاری از مشکلات را به راحتی حل کند.

وی افزود: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات پایان سال و افزایش سفرها به جزیره زیبای قشم، مدیران بازارها و مجتمع‌های بزرگ تجاری می‌بایست با برنامه‌ریزی‌های مناسب در حوزه نظافت محیطی، مشارکت کنند و شرایط ویژه‌ای را برای تکریم انبوه مسافران نوروزی فراهم کنند.

به گفته مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم، با حجم گسترده مسافر طی ایام تعطیلات پایان سال در جزیره توریستی قشم، همه دستگاه‌ها، ادارات و نهادها هم باید با برنامه‌ریزی‌ها و تعامل با یکدیگر در پی ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی باشند.

وی افزود: فعالان عرصه خدمت رسانی در بازارهای قشم و درگهان هم باید با رعایت انصاف، اخلاق مداری، پاکیزه نگاه داشتن فضای کسب و کار و محیط پیرامون بازارها و در نهایت تکریم میهمانان، تمام تلاش خود را به کار ببندند تا میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی باشند.

عطاآبادی، بازار را یکی از قطب‌های جذب گردشگر در این جزیره برشمرد و گفت: بازاریان برای موفقیت بیشتر خود باید در بسیاری از امور مشارکت کنند و انتظار نداشته باشند همه امور از طریق دستگاه‌های دولتی حل و فصل شود.

وی ادامه داد: بازاریان می‌توانند در زمینه حل مشکلاتی نظیر جمع‌آوری زباله‌ها، تامین آب آشامیدنی و مشکلات مربوط به سرویس‌های بهداشتی با متولیان حوزه خدمات شهری مشارکت کنند.

رئیس کمیته بازرگانی قشم، بهترین راه حل مشکلات بازارهای این شهرستان را تعامل بین دستگاه‌ها عنوان کرد و یادآور شد که مشکل جمع‌آوری زباله بازارهای قشم با تعامل شهرداری‌ها و سازمان منطقه آزاد قشم حل شدنی است.

وی یکی از مهمترین اهداف سفرها به جزیره قشم را خرید مناسب از مجتمع‌های تجاری و بازارها عنوان کرد و اظهار داشت: برآورده کردن انتظار میهمانان نوروزی در زمینه رعایت انصاف و برخورد شایسته با خریداران موجب افزایش سفرها در طول سال به این جزیره خواهد بود.

عطاآبادی در پایان بر اهمیت رسیدگی و پیگیری شکایات مردمی طی ایام نوروز 93 از سوی این ستاد با هدف خدمت به انبوه میهمانان و گردشگران نوروزی تاکید کرد.

انتهای پیام/88001/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول