اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در سالن شهید زین‌الدین

تیم شهید قربانی قهرمان لیگ تیراندازی قم شد

تیم مردان تیرانداز حوزه 2 شهید قربانی موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ تیراندازی باشگاه‌های استان قم شد.

تیم شهید قربانی قهرمان لیگ تیراندازی قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های تیراندازی قهرمانی باشگاه‌های استان قم در پایان رقابت شرکت‌کنندگان در دو رشته تیراندازی تپانچه و تفنگ بادی در حالی با معرفی افراد برتر به پایان رسید که تیراندازان تیم حوزه 2 شهید قربانی در مقایسه با دیگر تیم‌های شرکت‌کننده عملکرد بهتری داشتند و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی هیئت تیراندازی قم این پیکارها با شرکت تیراندازان قمی در قالب تیم‌های مختلف باشگاهی و در سطح مطلوب از نظر کیفی در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم برگزار شد.

در رده‌بندی تیمی رقابت‌های بخش مردان و در پایان پیکارهای هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی، تیم تیراندازی حوزه دو شهید قربانی قم بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت‌کننده در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

بعد از تیراندازان تیم حوزه 2 شهید قربانی قم که قهرمان نخستین دوره مسابقات لیگ تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه بادی باشگاه‌های قم لقب گرفتند، تیم تیراندازی خاتم‌الانبیاء قم که از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شد در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد در حالی که تیم تیراندازی شهید قاسمی قم رتبه سوم این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در بخش انفرادی مسابقات نخستین دوره لیگ تیراندازی باشگاه‌های استان قم و رشته تفنگ بادی نیز هادی غرباقی از تیم حوزه 2 شهید قربانی بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

همچنین علی‌اصغر کلهر دیگر تیرانداز شرکت کننده از تیم حوزه 2 شهید قربانی مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و حسین ستاری از تیم شهید قاسمی نیز بعد از دو رقیب سرشناس خود، نفر سوم این رقابت‌ها لقب گرفت.

در بخش انفرادی رشته تپانچه بادی محمود جعفرغفار از تیم تیراندازی شهید قاسمی بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه یحیی شاطریان از تیم خاتم‌الأنبیای قم مقام دوم را به خود اختصاص داد.

پایان رقابت‌های تیراندازی قهرمانی باشگاه‌های استان قم با کسب عنوان سومی رشته تپانچه بادی توسط علی محمد صرمی از تیم حوزه دو شهید قربانی همراه بود و بدین ترتیب پرونده این پیکارها با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر بسته شد و از برترین‌ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/78002/ذ30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول