اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب اکثریت آرا

محمدی دوست رئیس هیئت تیراندازی اردبیل شد

‌‌سعید محمدی دوست برای دومین بار به مدت چهار سال با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیئت تیراندازی استان ‌اردبیل انتخاب شد.

محمدی دوست رئیس هیئت تیراندازی اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در سالن اجتماعات رضازاده اردبیل برگزار شد، رئیس هیئت تیراندازی استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: در چهار سال مدیریت قبلی خود سعی کردیم تا هیئت‌های شهرستانی و استان را تجهیز کرده و به فعالیت مثبت آنها کمک کنیم که در این راه به برخی از توفیقات نظیر راهیابی تیم تیراندازی اردبیل به لیگ برتر موفق شدیم.

سعید محمدی دوست به جانمایی برای احداث سالن سه منظوره تیراندازی در مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل اشاره کرد و افزود: با فرصت‌سوزی که مسئولان قبلی انجام دادند این سالن نه تنها تاکنون تکمیل نشده بلکه بخش عظیمی از کارهای آن باقی مانده که امیدواریم در دوره جدید مسئولیت با همکاری مدیریت استان بتوان این سالن را تکمیل و به عنوان پایگاه ورزش قهرمانی تیراندازی راه‌اندازی کرد.

وی تصریح کرد: ‌اگر این سالن تکمیل شده و راه‌اندازی شود اردبیل قابلیت برگزاری اردوهای کشوری را دارد و ما قادر هستیم تیم تیراندازی اردبیل را که در لیگ برتر حضور دارد، بیشتر از این تقویت کنیم.

محمدی دوست اهمیت راه‌اندازی سایت تمرینی اهداف پروازی را به عنوان یک ضرورت غیر قابل انکار یادآور شد و خاطر نشان کرد: جوانان ما می‌توانند از این فضا برای قدرت نمایی در عرصه ملی و استانی استفاده کنند.

این مسئول با قدردانی از اسپانسر هیئت تیراندازی اضافه کرد: ‌ما در سایه این حمایت‌ها در این چهار سال از لیگ دسته سه کشور فعالیتمان را آغاز کردیم و امروز شاهد حضور تیم تیراندازی استان اردبیل در مسابقات برتر کشور هستیم.

وی با اشاره به دیر بازده بودن رشته ورزشی تیراندازی و ضرورت ارتقا جایگاه این رشته بدون توجه به محدودیت سنی در استان اردبیل یادآور شد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 650 نفر به شکل سازمان یافته و یک‌هزار و 300 نفر نیز به شکل سازمان نیافته با هیئت تیراندازی استان اردبیل همکاری می‌کنند.

‌‌رئیس هیئت تیراندازی استان با تشریح برنامه‌های چهار سال آینده هیئت تیراندازی استان اردبیل بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا در اولین فرصت سالن سه منظوره تیراندازی و سایت اهداف پروازی را راه‌اندازی کنیم.

محمدی دوست قابلیت دو شهرستان پارس‌آباد و خلخال را در رشته اهداف پروازی یادآور شد و گفت: ما می‌توانیم در این زمینه از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل استفاده کنیم اما همچنان در تجهیز هیئت‌های شهرستانی که در چهار شهرستان فعالیت می‌کنیم با نواقصات و کمبودهایی روبه‌رو هستیم که انتظار می‌رود این محدودیت‌ها برطرف شود.

وی اهمیت راه‌اندازی و تقویت لیگ استانی را به عنوان پشتوانه حضور اردبیل در لیگ برتر یادآور شد و افزود: قرار است با رفع موانع متعدد در گروه جنسیتی بانوان نیز رشته تیراندازی تقویت شده و بهتر از این پا بگیرد.

در این نشست سعید محمدی دوست تنها گزینه ریاست هیئت تیراندازی از بین 15 رأی مأخوذه، 15 رأی به دست آورد و برای چهار سال ریاست هیئت تیراندازی را بر عهده گرفت.

نقطه قابل توجه در این مراسم حاضر نشدن رئیس و دبیر فدراسیون تیراندازی به رغم وعده داده شده بود که با بهانه قرار دادن لغو پرواز شرکت آسمان به مقصد اردبیل حاضر به مشارکت در مجمع انتخاباتی رشته تیراندازی نشدند و محمدی دوست که تنها کاندیدا در جلسه حاضر بود با تبلیغاتی که به نفع او حتی از طریق مسئولان ورزش و جوانان استان اردبیل انجام شده بود، با کسب آرای کامل به مدت چهار سال رئیس هیئت تیراندازی استان اردبیل انتخاب شد.

انتهای پیام/62001/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول