اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رأی مجمع انتخاباتی

هومن ثبوتی رئیس هیئت تیراندازی زنجان شد

هومن ثبوتی با رأی حداکثری مجمع انتخاباتی بر صندلی ریاست هیئت تیراندازی استان زنجان تکیه زد.

هومن ثبوتی رئیس هیئت تیراندازی زنجان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان زنجان ظهر امروز در سالن ولایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

هومن ثبوتی که به روال مجمع‌های انتخاباتی اخیر تنها کاندیدای ریاست هیئت تیراندازی استان زنجان بود در این مجمع موفق شد از مجموع 18 رای 16 رای را کسب و به مدت چهار سال رئیس این هیئت شود.

وی در این مجمع با اشاره به سابقه حضور خود در هیئت تیراندازی استان زنجان تاکید کرد: در طول این مدت درس‌های زیادی را در حوزه‌های اخلاقی و مدیریتی از نصرت‌الله غریبلو، رئیس قبلی هیئت آموخته است.

رئیس هیئت تیراندازی استان زنجان با اشاره به اینکه هیئت تیراندازی برنامه مدونی را برای ادامه کار دارد، ادامه داد: این ورزش در دو حوزه قهرمانی و عمومی در سطح استان فعالیت می‌کند.

این مسئول با مهم برشمردن نقش هیئت شهرستان‌ها در پیشبرد اهداف هیئت تیراندازی ابراز داشت: در اداره هیئت از همه سلایق استفاده می‌شود.

ثبوتی با تأکید بر روند رو به رشد ورزش تیراندازی در استان زنجان، بیان کرد: هیئت تیراندازی برای تداوم این رشد از همه ظرفیت‌های موجود استان استفاده می‌کند.

همچنین رئیس سابق هیئت تیراندازی استان زنجان با ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه‌ها طی چهار سال گذشته در این هیئت افزود: این هیئت ترازنامه شفافی دارد که در آن بدهی‌ها و طلب‌های هیئت به صورت مشخص عنوان شده است.

نصرت‌الله غریبلو با بیان اینکه در انتخابات گذشته وعده حضور تیم‌های تیراندازی استان زنجان را در لیگ داده بود، تصریح کرد: این وعده در حال حاضر عملیاتی شده و تیم‌های تیراندازی زنجان در لیگ برتر حضور دارد.

وی، توجه به ورزش بانوان را از دیگر موفقیت‌های هیئت تیراندازی استان زنجان طی چهار سال گذشته اعلام کرد و گفت: در برخی موارد بیش از نیمی از امکانات در اختیار بانوان قرار می گرفت.

رئیس سابق هیئت تیراندازی استان زنجان در پایان اذعان داشت: اعضای این هیئت طی چهار سال گذشته همه تلاش خود را برای موفقیت تیراندازی استان انجام داده و بدون هیچ چشمداشتی فعالت کرده‌اند.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول