اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای زکات کشور:

254 میلیارد تومان زکات در کشور جمع‌آوری شد

دبیر شورای زکات کشور گفت: در سال جاری بیش از 245 میلیارد تومان زکات واجب و مستحبی در کشور جمع‌‌آوری شد.

254 میلیارد تومان زکات در کشور جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسین نبی‌لو ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه فریضه زکات، اظهار داشت: در سال جاری مبلغ 254 میلیارد تومان زکات واجب و مستحب در سطح کشور جمع‌آوری شده است.

وی عنوان کرد: استان یزد در چند سال اخیر با تلاش‌هایی که در زمینه جمع‌آوری زکات واجب و مستحب انجام داده است، جزو استان‌های برتر در این زمینه محسوب می‌شود.

نبی‌لو خاطرنشان کرد: زکات جمع‌آوری شده در سطح کشور اغلب صرف امور عام‌المنفعه و ساخت اماکن مورد نیاز در همان مناطق یا مناطق محروم می‌شود و بخشی از آن نیز صرف مستضعفان و نیازمندان می‌شود.

امام جمعه یزد نیز در این دیدار اظهار داشت: فعالیت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در احیای فریضه زکات و رسیدگی به محرومان جامعه ارزشمند است.

آیت‌الله محمدرضا ناصری ابراز داشت: دو عامل اصلی در پابرجایی نظام مقدس جمهوری اسلامی موثر بوده است که نخستین عامل، نیت خالص حضرت امام خمینی (ره) و عامل دوم، دعاهای مستضعفان و نیازمندان برای این نظام بوده است.

امام جمعه یزد در پایان عنوان داشت: خادم بندگان خدا بودن و رسیدگی به ایتام و محرومان به ویژه شناسایی و دستگیری از نیازمندانی که مراجعه‌ای به دستگاه‌های حمایتی ندارند، بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/2464/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول