اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

چرخ ورزش کهگیلویه و بویراحمد با رفیق‌بازی و خصومت با رقیبان نمی‌چرخد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چرخ ورزش این استان و هیچ جای دیگر با رفیق‌بازی و خصومت با رقیبان نمی‌چرخد.

چرخ ورزش کهگیلویه و بویراحمد با رفیق‌بازی و خصومت با رقیبان نمی‌چرخد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جهانبخش ایزدپور ظهر امروز در نشست مجمع وزنه‌برداری استان کهگیلویه و بویراحمد که برای تعیین رئیس این هیئت برگزار شد، اظهار داشت: در ورزش بین دوست و دشمن باید کسی را انتخاب کنیم که توانایی داشته باشد و هیچ‌گاه رقیب و دشمن خود را به دلیل خصومت کنار نگذاریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که چرخ ورزش هیچ‌گاه با رفیق‌بازی نمی‌چرخد، بیان داشت: رفیق‌بازی باعث می‌شود که چشم خود را بر روی حقایق ببندیم.

ایزدپور که در جمع اعضای مجمع وزنه‌برداری استان کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: نه رفیق‌بازی و نه خصومت دردی از درهای ورزش ما را دوا نمی‌کند بنابراین برای موفقیت ناچار به کنار گذاشتن این دو صفت هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید به اعضای مجامع ورزش این استان برای در نظر گرفتن شرط انصاف در رأی دادن به افراد، تصریح کرد: باید در چنین برنامه‌هایی تنها به اعتلای ورزش بیاندیشیم و دوست و رفیق‌بازی را کنار بگذاریم و کسانی را انتخاب کنیم که اگر چه با ما دوست نیستند ولی توانایی توسعه و اعتلای ورزش را داشته باشند.

این مسئول ورزش را محل ایجاد رضایت‌مندی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید با ورزش روحیه و احساس خوش‌بینی را در جوانان ایجاد کنیم و امیدبخشی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه در رأی خود باید حرمت و ارزش رأی را حفظ کنیم، تصریح کرد: باید بدانیم که سرنوشت یک رشته ورزشی و یک عده جوان را با این رأی در اختیار فرد یا افرادی قرار می‌دهیم.

متولی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های بالای استان در رشته‌های فردی گفت و افزود: شاید در رشته‌های گروهی در استان مشکل داشته باشیم اما در رشته‌های ورزشی فردی می‌توانیم در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی درخشش داشته باشیم.

وی، اندام و فیزیک جوانان این استان را برای موفقیت در رشته‌های فردی بسیار مناسب دانست و از رؤسای هیئت‌های ورزشی خواست با روحیه همدلی و همکاری با ورزشکاران، بستر موفقیت‌های آن‌ها را فراهم کنند.

به گزارش فارس، در این نشست که بدون حضور هیچ یک از اعضای فدراسیون وزنه‌برداری کشور برگزار شد، جلسه به ریاست ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و بعد از رأی‌گیری با ورقه، عباس بهروزی تنها کاندیدای حاضر موفق به کسب آرای اکثریت اعضا شد.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول