اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی:

91 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی در حال اجرا است

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در سطح این استان 91 پروژه ورزشی در حال اجرا وجود دارد.

91 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن‌رضا عمیدیان صبح امروز در دیدار با نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: برای شناسایی سرمایه‌گذاران در امور ورزشی واحد امور بین‌الملل راه‌‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در این واحد بانک اطلاعاتی حدود 500 نفر از هم استانی‌های داخلی و خارجی که توانایی کمک به مقوله ورزش را دارند، جمع‌آوری شده تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش برای آن‌ها ارسال شود.

پروژه‌های ورزشی استان نیازمند 54 میلیارد تومان اعتبار

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی با بیان این‌که در حال حاضر در سطح استان 91 پروژه ورزشی در حال اجرا وجود دارد، اذعان داشت: از این تعداد پروژه‌ها 27 سالن ورزشی، 20 فضای باز ورزشی، شش استخر و مابقی تعمیرات بناهای ورزشی است.

عمیدیان با بیان این‌که برای اتمام این پروژه‌ها به اعتباری بالغ بر 54 میلیارد تومان نیاز است، افزود: اعتبارات پروژه‌ها بر اساس شاخصه‌های مختلف تخصیص می‌یابد و پروژه‌هایی که از اهمیت بالاتری برخوردار هستند در اولویت قرار دارند.

وی به وجود 43 هیئت ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: هزینه‌های ورزشی بالا رفته است که در تلاش هستیم برای حمایت از قهرمانان استان سرمایه‌گذاران را جذب کنیم.

برای پیشرفت امور ورزشی منتظر اعتبارات دولتی نباشیم

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به روند تکمیل استادیوم 15 هزار نفری بیرجند، خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه در سال جاری 400 میلیون تومان تصویب شده‌ است که تاکنون 130 میلیون تومان آن اختصاص یافته‌ است.

انتهای پیام/69022/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول