اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

اقتصاد مقاومتی زمینه خودکفایی کشور را فراهم می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: اقتصاد مقاومتی زمینه خودکفایی کشور را فراهم می‌کند.

اقتصاد مقاومتی زمینه خودکفایی کشور را فراهم می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی پویایی و خودکفایی داخلی که ما را از هرگونه نیاز به دیگران مبرا می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاش و کوشش همگانی است، افزود: پویایی بخش اقتصاد کشور قدرت و ایستادگی ما را در برابر دشمنان افزایش می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه جهاد فی سبیل‌الله امروز باید در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره شکل‌ گیرد، عنوان کرد: جهاد در بخش اقتصاد زمینه‌ساز موفقیت اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی کشورمان به دیگر کشورها می‌شود.

حسینی‌شاهرودی جهاد اقتصاد و اقتصاد مقاومتی را یک مسئله کلیدی برای موفقیت کشور دانست و ادامه داد: در صورت تحقق این امر اقتصاد کشور فعال شده و ملت ایران می‌تواند خودکفا شود و توانایی‌های خود را به جهانیان بیشتر نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه کشور ایران به برکت وجود فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی به جایگاه والایی در سطح جهان رسیده است، تأکید کرد: در این راستا ما باید جوانان امروز را با این فرهنگ بیشتر آشنا سازیم و گسترش تفکر شهادت‌طلبی و ایثارگری بین جوانان از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه باید جایگاه تفکر شهادت‌طلبی و ایثار در جامعه ارتقاء یابد، اعلام کرد: اگر این تفکر در جامعه گسترش یابد، کشورمان را از هرگونه تعرض بیگانگان مصون و مبرا می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه تقویت این تفکر در جامعه ملت‌مان را در مقابل دشمنان قوی‌تر می‌سازد، ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که این تفکر فقط مختص به خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیست بلکه در بین اقشار مختلف جامعه فرهنگ ایثار و شهادت گسترش پیدا کرده است.

حسینی‌شاهرودی با اعلام اینکه آنچه که امروز لرزه به اندام دشمنان می‌اندازد ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی بین ملت ایران است، افزود: روحیه ایثار و از خودگذشتگی به طور فطری در نهاد هر انسانی وجود دارد که باید تقویت و احیا شود.

وی با بیان اینکه شهادت معامله با خداست، اضافه کرد: شهیدان با نثار جان و مال خود آبرو و حیثیت ملت ایران را در برابر دشمنان حفظ کرده و جایگاه بسیار والایی در نزد خداوند متعال کسب کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه فرزندان و خانواده‌های شهدا تأثیرگذاری زیادی بر جامعه دارند، تصریح کرد: خانواده‌های شهدا برای دفاع از انقلاب و نظام فرزندان رشید خود را فدا کردند.

حسینی‌شاهرودی با اعلام اینکه باید زمینه را برای رشد و ترقی علمی فرزندان شهدا در کشور فراهم کنیم، افزود: خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در این راستا برای خانواده‌های شهدا در قالب طرح‌های مختلف صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه باید خانواده شهدا به خودکفایی و خوداتکایی برسند، ادامه داد: باید خانواده شهدا از نظر کسب و کار و اشتغال بتوانند روی پای خود بایستند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه باید زمینه عزتمندی در مسائل معیشتی برای خانواده‌های شهدا فراهم شود، عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکنون به خوبی توانسته به خانواده شهدا خدمات ارزنده‌ای را ارائه دهد.

وی در پایان با بیان اینکه شهید در رأس همه امور است، خاطرنشان کرد: شهیدان به دلیل فداکاری و ایثار جان و مال خود از جایگاه والایی در نزد خدا برخوردار هستند.

انتهای پیام/79001/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول