اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوط خبر داد

کشف 2700 عدد مواد محترقه غیر مجاز در شوط

فرماندار شوط گفت: 2 هزار و 700 عدد مواد محترقه غیر مجاز در شوط کشف شد.

کشف 2700 عدد مواد محترقه غیر مجاز در شوط

علی‌اصغر پیام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در بازرسی از اصناف و مغازه‌های شهرستان شوط تعداد 2 هزار و 700 مواد محترقه در شهرستان شوط کشف شد.

وی افزود: همه ساله در روزهای پایانی سال شاهد ناهنجاری‌های اجتماعی از سوی برخی افراد ناآگاه و مخلان نظم و امنیت به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال هستیم.

فرماندار شوط با بیان اینکه استفاده از مواد محترقه و آتش‌زا در چهارشنبه آخر سال چند سالی است که چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل کرده است، گفت: این اقدام موجی از نگرانی را در بین اکثر خانواده‌ها و مسئولان در روزهای پایانی سال به همراه دارد.

پیام در مقابله با عرضه مواد محترقه در شهرستان شوط اشاره کرد و افزود: حفظ آرامش و آسایش مردم از اصلیترین اهداف ما در نیروی انتظامی است و در این مسیر تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست.

وی اذعان داشت: هیچ بهانه‌ای برای اخلال در آرامش و آسایش مردم برای ما موجه نیست از این رو در چهارچوب قانون با فروشندگان و تولید کنندگان مواد محترقه که امنیت روانی مردم را به مخاطره می‌اندازند برخورد خواهد شد.

فرماندار شوط با هشدار به مخلان نظم و امنیت، گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی، پلیس با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی برابر قانون رفتار خواهد کرد.

انتهای پیام/61007/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول