اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس گیلان خبر داد

تشدید برخورد پلیس با عرضه‌کنندگان مواد محترقه در گیلان

رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس گیلان از تشدید برخورد با واحدهای عرضه کننده مواد محترقه در این استان خبر داد و گفت: در صورت کشف مواد محترقه واحد متخلف پلمب می‌شود.

تشدید برخورد پلیس با عرضه‌کنندگان مواد محترقه در گیلان

رضا محمدزاده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تمهیدات پلیس در چهارشنبه آخر سال و برخورد با فروشندگان مواد محترقه آتش‌زا اظهار کرد: پلیس به منظور ارتقای امنیت جامعه با بازدیدهای محسوس و نامحسوس خود با عرضه مواد محترقه توسط صنوف برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست، گفت: خانواده‌ها نقش مهم و کلیدی در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال دارند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس گیلان از خانواده‌ها خواست تا فرزندان خود را از اقدام‌هایی که به آزار و اذیت شهروندان منجر می‌شود، برحذر دارند.

وی با اشاره به اینکه در آموزه‌های دینی ما مزاحمت برای مردم گناه محسوب می‌شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با استفاده از مواد منفجره و آتش‌زا به گناه و جرم‌ آلوده نشویم.

محمدزاده با تاکید بر اینکه واحدهای صنفی به هیچ عنوان حق فروش و عرضه مواد محترقه غیر مجاز از هر نوع که باشد به مردم را ندارند، تصریح کرد: پلیس با عرضه کنندگان مواد محترقه به شدت برخورد می‌کند.

وی گفت: در صورت کشف مواد محترقه غیرمجاز از واحد صنفی، مدیر واحد صنفی به مراجع قضایی معرفی و برابر ضوابط و مقررات صنفی واحد متخلف به منظور امنیت بیشتر شهروندان پلمب می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس گیلان خاطرنشان کرد: پلیس امنیت عمومی با چهارشنبه‌سوزان و کسانی که فرصت همدلی را به تهدید سلامت، بهداشت، روان و آرامش شهروندان و قانون‌شکنی تبدیل می‌کنند برخورد قانونی می‌کند.

وی شعار نوروزی پلیس را «امنیت، سلامت، نشاط در سایه نظم و قانون» عنوان کرد و متذکر شد: با توجه به همزمانی ایام تعطیلات نوروزی با ایام فاطمیه، مدیران واحدهای اقامتی و رستوران‌های بین‌راهی باید نسبت به رعایت ضوابط و مقررات و شئونات اسلامی به ویژه در اماکن عمومی اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/2300/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول